Kan niet inloggen - Origin en website

door kusrachelxx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan niet inloggen - Origin en website

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

@EA_Leeuw ik heb nog steeds dit probleem. ook kan ik origin website niet gebruiken omdat hij zegt dat het op dit moment niet mogelijk is om in te loggen. dat zegt de site nu al een maand of 2

Bericht 1 van 16 (891 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★★★ Expert
Dat is eigenlijk iets anders.
Probeer het eens met een PC, bijgewerkte webbrowser en bekabelde internetverbinding, @kusrachelxx.

Groetjes.
Bericht 2 van 16 (846 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Als ik een pc had zou ik t uberhaupt niet op een laptop spelen
Bericht 3 van 16 (841 Weergaven)

Re: foutmelding

Community Manager
Hey @kusrachelxx,

Dit klinkt inderdaad als een ander probleem wat, hoogstwaarschijnlijk, niks met het originele probleem van deze thread te maken heeft.

Heb je al eens geprobeerd om via een andere browser in te loggen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 16 (827 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Nouja het had wel te maken met het probleem dat je via origin problemen kreeg bij betalen met ideal, want omdat ik op de website niet kan inloggen kon ik het dus ook niet via daar proberen.
Ik zal vanavond wel even via een andere browser proberen
Bericht 5 van 16 (817 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

[ Bewerkt ]
Community Manager

@kusrachelxx, het niet kunnen betalen via iDEAL, wat meer mensen leek te treffen, en jouw niet kunnen inloggen probleem hebben waarschijnlijk niks met elkaar te maken. Als dat wel zo was, dan had niemand kunnen inloggen. Wink Vandaar dat ik je eigenlijk wil aanraden om een apart topic hierover aan te maken op het Origin bord, of misschien zelfs het Algemene Vragen bord van het forum, zodat dit iDEAL onderwerp gefocust kan blijven.

Bij voorbaat dank! Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 16 (834 Weergaven)

Re: foutmelding

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Jeetje, sorry met alle respect maar dat is niet wat ik zeg. Ik zeg ik kan niet betalen via ideal. Vervolgens zie ik mensen zeggen dat je t misschien kan proberen via de website van origin en daar betalen met ideal. Waar ik vervolgens op reageer met dat dat niet kan WANT ik kan niet inloggen op de site…
Bericht 7 van 16 (827 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★★★ Expert
Gebruik je daar dezelfde Origin / EA account als op het forum, @kusrachelxx?

Probeer de genoemde stappen.

Groetjes.
Bericht 8 van 16 (817 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

Community Manager
@kusrachelxx, dan heeft, in jouw geval, het nieuw kunnen inloggen op je account waarschijnlijk te maken dat je in jouw geval ook niet gebruik kunt maken met iDEAL. Je moet namelijk eerst zijn ingelogd met je EA account wil je een aankoop kunnen doen.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 16 (814 Weergaven)

Re: foutmelding

Community Manager
@kusrachelxx, om toch het andere topic wat gefocust te laten, heb ik je post afgesplitst en een nieuw topic aangemaakt voor je.

Dus, even samengevat; via de Origin en EA app op de computer kun je niet inloggen en ook niet via de https://Origin.com website? Je krijgt dan de melding dan het inloggen niet mogelijk is?

Weet je zo of dat dit van de één op de andere dag zo is gekomen? Of weet je zo of dat er in de tussentijd iets met je account is gedaan, bijvoorbeeld?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 16 (805 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen