Re: foutmelding

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: foutmelding

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Op origin app kan ik wel gewoon inloggen. Het is alleen op de website
Bericht 11 van 16 (975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Jazeker
Bericht 12 van 16 (974 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

Champion

Hey @kusrachelxx,

 

Zou je voor de zekerheid eens willen controleren of je de Origin website als veilige website hebt aangemerkt in je firewall en antivirussoftware? 

Zijn er misschien ook andere websites waar je vergelijkbare problemen met inloggen ervaart?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 16 (966 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★★ Novice

moet ik daarvoor hier iets aanpassen?

Screenshot 2022-09-06 193318.png

Bericht 14 van 16 (956 Weergaven)

Re: foutmelding

Champion

Ik neem aan dat je gebruik maakt van een Windows besturingssysteem @kusrachelxx.

 

Als je ook gebruik maakt van Defender dan kan je het beste in die functionaliteit de veiligheid van websites aanmerken. Omdat ik geen gebruik maak van defender zal ik dat eerst moeten opzoeken. Ik kan je dus op basis van jouw schermopname jammer genoeg geen concreet advies geven.

 

Als je gebruikmaakt van een andere antivirusprogramma (AVG of Avast o.i.d.) dan kan je daar het gebruik van de origin website als veilig aanmerken. Houd er ajb rekening mee dat er op dit moment werkzaamheden worden uitgevoerd aan Origin en dat ik op dit moment niet met zekerheid kan zeggen of het probleem dat jij ervaart onderdeel uit maakt van die werkzaamheden.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 15 van 16 (947 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

Community Manager
@kusrachelxx, heb je ook al eens een andere browser geprobeerd? Of op een andere PC? Dan kun je namelijk een heleboel uitsluiten.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 16 van 16 (929 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen