januari 2018
Opgelost! Ga naar oplossing.
januari 2018 - laatst bewerkt januari 2018
Dag @wendy07041974
Ik denk dat je nog niet alle updates van windows hebt uitgevoerd. De fout die jij aangeeft is typisch voor een ontbrekende windows 10 update.
Edit: Het heeft geen zin om de juiste update hier te vermelden aangezien windows deze automatisch binnen haalt bij updates
Gelukkig nieuwjaar!
PS: Indien je effectief alle windows updates hebt geïnstalleerd en het nog steeds niet werkt, kunnen we je uiteraard verder helpen indien gewenst.
Dag @wendy07041974
Ik denk dat je nog niet alle updates van windows hebt uitgevoerd. De fout die jij aangeeft is typisch voor een ontbrekende windows 10 update.
Edit: Het heeft geen zin om de juiste update hier te vermelden aangezien windows deze automatisch binnen haalt bij updates
Gelukkig nieuwjaar!
PS: Indien je effectief alle windows updates hebt geïnstalleerd en het nog steeds niet werkt, kunnen we je uiteraard verder helpen indien gewenst.
De api-ms-win-crt-runtime foutmelding krijg je vaak te zien met een foutieve VC++ installatie. Je kunt VC++ repareren door ervoor te zorgen dat je alle Windows Updates hebt (zoals @DarkBanishing aanraadde of door het volgende te doen:
Ga naar C:\Program Files (x86)\Origin
Vanuit daar kan je op de volgende bestanden dubbelklikken en kiezen voor "Repair":
juli 2020
juli 2020
Hey @DutchMarshmellow,
Mogelijk zijn dit dezelfde bestanden die je ook via de site van Microsoft kunt downloaden (VC++), maar ik wil er eerst zeker van zijn over welke bestanden het gaat zodat ik geen verkeerde info geef.
Heb je voor mij de exacte namen van de bestanden of een screenshot van de foutmelding?
augustus 2020
mijne stond ook op fabrieks instellingen en nu zegt hij steeds als ik origin download dat het niet kan omdat hij niet gevonden is (vc run time ofzoiets) Ik kan nu ook niet in de sims 4 meer en ik had heelveel uitbreidingen (ook zijn andere apps weg)
augustus 2020
Probeer anders eens de laatste VC++ te installeren/repareren.
x86 is voor 32 bit systemen en x64 is voor 64 bit systemen, in Windows kan je zien of je 32 bit gebruikt of 64 bit. Je kunt dit ook zien in jouw DxDiag.
augustus 2020
augustus 2020
Hmm...
In dat geval kan je ook VC++ downloaden en installeren/repareren via de site van Microsoft:
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads
Van andere spelers op het forum heb ik ook gehoord dat het voor sommigen pas werkte wanneer zowel de x86 als de x64 versies werden geïnstalleerd, misschien is het het waard om dit eens te proberen.
oktober 2020
Hai Ik loop ook tegen hetzelfde probleem aan. Na fabrieksinstellingen lukt het niet meer om origin te installeren (SIMS4). Heb alle updates geinstalleerd en ook bovengenoemde stappen doorlopen. Iemand een idee? gr edwin
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen