Re: Ik kan origin niet downloaden

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ik kan origin niet downloaden

[ Bewerkt ]
Champion

@selenastreur In dit draadje: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/orgin-niet-kunnen-downloaden/m-p/10141422/highlight/false#M9347 heb je al veel antwoorden gekregen. Daar heb je het ook als eerste gepost. Inmiddels heb je daar ook weer een nieuwe suggestie gekregen.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 31 van 38 (1.783 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Expert
Heb je ondertussen dit nog kunnen achterhalen, @Dilaney073?

Groetjes.
Bericht 32 van 38 (1.704 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★ Novice
@RealSimmor0 Het is inmiddels gelukt maar vraag me niet hoe. Een kennis van ons heeft het opgelost maar het bleek wel heel ingewikkeld te zijn. Een beetje de computer voor de gek moeten houden zei hij haha.
Bericht 33 van 38 (1.700 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★ Novice

Heel erg bedankt ik heb dit gedaan en nu doet origin het wel weer en sims4. Standard smile


@EA_Jason  schreef:

Probeer anders eens de laatste VC++ te installeren/repareren. 

 

x86 is voor 32 bit systemen en x64 is voor 64 bit systemen, in Windows kan je zien of je 32 bit gebruikt of 64 bit. Je kunt dit ook zien in jouw DxDiag



 

Bericht 34 van 38 (1.558 Weergaven)
Highlighted

Re: Ik kan origin niet downloaden

EA SPORTS FC Team
@SimsBuildss Top!

Klein foutje aan mijn kant, je moet zowel de x64 als de x86 bestanden installeren/repareren.
Jason.png
Bericht 35 van 38 (1.540 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★ Newbie

Ik heb dit allebei gedaan alleen krijg ik nu weer nieuwe fout meldingen.. is er nog iets wat ik kan doen?

Bericht 36 van 38 (1.391 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Expert
Welke foutmeldingen zie je dan, @KimKimmy1994? Kan je van schermafdrukken maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype, om deze vervolgens bij je reactie toe te voegen als een bijlage?

Als je deze foutmeldingen krijgt over de ontbrekende "Microsoft Visual C++" hulpbibliotheken tijdens de installatie van de Origin cliënt, kan je ze downloaden vanaf de Microsoft website.
Als je echter deze foutmeldingen krijgt tijdens het bijwerken van de Origin cliënt en/of de installatie van een Origin spel, dan kan je hun installatieprogramma's terugvinden in de mappen op hun standaardinstallatielocaties. Het spel repareren via de Origin cliënt.

Voor de installatie van de meeste software als het wijzigen van bepaalde instellingen, dien je aangemeld zijn op een Windows gebruikersaccount met Administrator rechten.
De reparatieoptie uitproberen, als deze genoemd wordt.
Zorg dat je "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware tijdelijk hebt uitgezet. Hun installatieprogramma's als een Administrator gaan starten.
Een 64-bits versie van Windows heeft beiden versies (x86 en x64) nodig.
Nadat hun installaties klaar zijn, kan je de computer opnieuw laten starten.
Controleer of er nog updates voor Windows beschikbaar zijn. Optionele updates dien je niet te vergeten.


Groetjes.
Bericht 37 van 38 (1.386 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★ Newbie
@EA_Jason Bedankt
Bericht 38 van 38 (946 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen