Re: Ik kan origin niet downloaden

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Newbie

Zo blij dat ik dit gevonden heb! Super hulpzaam dankjewel!! Standard smileStandard smile

Bericht 21 van 38 (909 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Newbie
@EA_Jason , honderd jaar na het orignele bericht, you saved my life haha thanks!!
Bericht 22 van 38 (832 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

EA SPORTS FC Team
@Waskrijtje Geweldig! Het topic hierover op het Engelse forum is ook een van de meeste bezochte topics op Origin en ik zie dat veel andere spelers dit tegenkomen.

Gelukkig is het een simpele oplossing Standard smile
Jason.png
Bericht 23 van 38 (802 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★ Novice

is het bij jou opgelost?

Bericht 24 van 38 (771 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Expert
Welke foutmelding krijg je dan te zien, @Dilaney073? Kan je aangeven wat er niet lukt?

Groetjes.
Bericht 25 van 38 (769 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★ Novice

Dezelfde foutmelding als velen hier.

De VCRUNTIME140.dll en de MSVCP140.dll 

Ik heb alle updates al uitgevoerd. Ik heb de VC ++ al geprobeerd.

Niets werkt helaas.....

Bericht 26 van 38 (767 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Expert
Bezoek deze website, @Dilaney073, waar je de installatiepakketten kan vinden onder het kopje "Visual Studio 2015, 2017 en 2019" en uit de lijst met 3 items hoef je alleen de bovenste 2 te downloaden: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads
Zie verder: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Ik-kan-origin-niet-downloaden/m-p/9876572#M7742 Denk er aan, dat voor te installeren een Windows gebruikersaccount met Administrator rechten is benodigd.

Groetjes.
Bericht 27 van 38 (748 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★ Novice

die had ik idd gedownload. maar alsnog dezelfde foutmelding. waar kan ik zien dat ik een windows gebruikersaccount met administrator rechten heb?

Bericht 28 van 38 (739 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★ Apprentice
@EA_Jason kunt u mij misschien ook helpen...
Bericht 29 van 38 (740 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Expert
Ga naar "Configuratiescherm\Gebruikersaccounts\Gebruikersaccounts\" toe, daar zal je Windows gebruikersnaam zien staan met onder de afbeelding of deze gebruikersaccount van het Administrator type is, @Dilaney073.
Tevens kan je software installeren en de meeste (systeem)instellingen wijzigen, zonder dat je hiervoor een foutmelding verschijnt. In andere gevallen, dat er dient aangemeld moeten worden op zo'n gebruikersaccounts.
Nadat je de installatiepakketten hebt gedownload, dien je deze ook te installeren. Voor de 64-bits versie van Windows heb je beiden (x86 & x64) nodig. Als er een optie om te repareren staan, dan die uitproberen.
Zorg dat je de "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen. De installatieprogramma's als Administrator starten.


EA_Jason is niet langer meer werkzaam op het Nederlandstalige forumgedeelte, @selenastreur. Als je een vraag of probleem hebt dan kan je het hier plaatsen.


Groetjes.
Bericht 30 van 38 (731 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen