Re: Ik kan niet meer inloggen op orgin

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik kan niet meer inloggen op orgin

★★★ Newbie

Hi na jaren hetzelfde email adres te gebruiken. kan ik sinds gister opeens niet meer inloggen op mijn origin account.

En je raad het al ik weer de inlog gegevens van mij email ook niet..  Wat moet ik doen?

 

Ik krijg de melding dat mijn account is verlopen of gereset moet worden.

 

Bericht 1 van 5 (803 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik kan niet meer inloggen op orgin

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @DeniceMarica ,

 

Deze melding betekent meestal dat je of het foute wachtwoord hebt ingevuld of deze inderdaad opnieuw zult moeten instellen waar je inderdaad toegang tot jouw email voor nodig zult hebben.

 

Als een ander wachtwoord niet lukt en/of het je niet lukt toegang terug te krijgen tot jouw email dan wil ik je vragen contact te zoeken met ons over de chat zodat ze samen met jou kunnen kijken of ze misschien via een andere manier kunnen zien dat jij de eigenaar bent en zo het email voor je aan kunnen passen.

 

Uiteindelijk is toegang verkrijgen tot het email makkelijker maar dit is hoe je een chat start mocht dit niet lukken:

https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (793 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik kan niet meer inloggen op orgin

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @DeniceMarica ,

 

Deze melding betekent meestal dat je of het foute wachtwoord hebt ingevuld of deze inderdaad opnieuw zult moeten instellen waar je inderdaad toegang tot jouw email voor nodig zult hebben.

 

Als een ander wachtwoord niet lukt en/of het je niet lukt toegang terug te krijgen tot jouw email dan wil ik je vragen contact te zoeken met ons over de chat zodat ze samen met jou kunnen kijken of ze misschien via een andere manier kunnen zien dat jij de eigenaar bent en zo het email voor je aan kunnen passen.

 

Uiteindelijk is toegang verkrijgen tot het email makkelijker maar dit is hoe je een chat start mocht dit niet lukken:

https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (794 Weergaven)

Re: Ik kan niet meer inloggen op orgin

★★★ Newbie

ik kan helaas ook geen toegang krijgen tot mij email.. ik zit al in de chat maar word er niet echt geholpen, is er ook een nl klantenservice?

Bericht 3 van 5 (790 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer inloggen op orgin

★★★★★ Expert
Dan zal je toch eerst moeten zorgen dat je weer toegang hebt tot jouw e-mail adres, @DeniceMarica.
Zie hun website wat je bij dit soort problemen kan doen. Hiervoor zal je contact moeten opnemen met het bedrijf waar dit e-mail adres onder valt. Zoals jouw internetaanbieder.
Door je regelmatig aan te melden, zullen accounts langer actief blijven. Mocht je hun de voorwaarden of regels hebben geschonden, dan zal je dit meten bespreken met hun ondersteuning.
Het kan ook zijn dat je helaas geen toegang meer krijgt tot jouw account.

Mocht dat niet mogelijk dan zal je een nieuw e-mail adres hiervoor moeten gaan aanmaken. Daarna contact opnemen met de helpdesk, om te kijken of zij het e-mail adres kunnen wijzigen.
Dat gaat via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en dan alle gegevens invullen dan. De chat in het Engels beginnen.
Hun openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Een e-mail adres die je krijgt vanuit je studie / opleiding, school of werk zijn niet geschikt voor dit soort zaken.

Vervolgens kunnen we verder kijken met het niet meer aanmelden op de website van Origin of een andere website van EA.
Als je hier een beperking of limiet op hebt zitten, dan is het misschien niet mogelijk.


Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (784 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer inloggen op orgin

Community Manager (retired)
@DeniceMarica,

Je kunt zien of we je via de mail kunnen helpen. Helaas is onze Nederlandse dienst op de telefoon/chat nog niet terug maar we hebben wel Nederlandse mail. Dit kan uiteraard wel wat langzamer gaan dan via de chat.

Kun je zien of het volgende de Nederlandse mail optie geeft?

1. Ga naar help.ea.com
2. Selecteer de Nederlandse vlag
3. Selecteer neem contacts met ons op
4. Selecteer Origin als product > mijn account beheren > Kan niet aanmelden > Selecteer contactoptie
5. Selecteer mail na het kiezen van een naam en email waar je wel toegang tot hebt

Benoem in de mail het account waar je geen toegang meer tot hebt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (782 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen