Re: is het

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik kan mijn account niet linken

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

ik heb gisteren mijn  ps5 kunnen bemachtigen.

alleen ik heb een probleem nu met inloggen op mijn fifa/ea account.

het probleem is namelijk dat mijn e-mail die gekoppeld is al 4 jaar niet meer in gebruik is, ik heb dus geen toegang tot dit e-mail account voor de verificatiecode die moet worden gestuurd voor het inloggen.

nou heb ik al meerdere keren ea gebeld maar die vertellen mij dat de gegevens die ik opgeef niet overeen komen met de gegevens van mijn account.

nu kan ik de gegevens van mijn account ook niet opzoeken, omdat ik niet op dat e-mail adress kan inloggen.

heeft iemand hier een oplossing voor hoe ik het oude/verwijderde e-mail account kan vervangen voor mijn huidige e-mail?

Bericht 1 van 3 (869 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

★★★★★ Expert
Aangezien dit onderwerp weinig te maken heeft met dit spel, maar eerder met een technisch probleem betreft Origin, zal je onderwerp ook daar beter thuishoren, in plaats van hier, waar het onderwerp dus verkeerd was geplaatst: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl
Trouwens, ook FIFA heeft een eigen forumtak.

Als je geen toegang meer hebt tot het e-mail adres waarmee je toen jouw Origin / EA account had gemaakt, dien je contact opnemen met de helpdesk, @Dutch-trickizzZ.
Regelmatig aanmelden voorkomt problemen en houden accounts actief.
De e-mail adressen die je voor school, studies / opleiding of werk krijgt, zijn vaak niet geschikt voor dit meer persoonlijke zaken.
Zorg dat je kan aantonen dat je eigenaar bent van het betreffende Origin / EA account.

Nederlandstalige helpdesk is niet meer telefonisch bereikbaar. Dus je dient dit via de Engelstalige chat gaan doen: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen. Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (853 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

★★★★★ Expert
Aangezien dit onderwerp weinig te maken heeft met dit spel, maar eerder met een technisch probleem betreft Origin, zal je onderwerp ook daar beter thuishoren, in plaats van hier, waar het onderwerp dus verkeerd was geplaatst: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl
Trouwens, ook FIFA heeft een eigen forumtak.

Als je geen toegang meer hebt tot het e-mail adres waarmee je toen jouw Origin / EA account had gemaakt, dien je contact opnemen met de helpdesk, @Dutch-trickizzZ.
Regelmatig aanmelden voorkomt problemen en houden accounts actief.
De e-mail adressen die je voor school, studies / opleiding of werk krijgt, zijn vaak niet geschikt voor dit meer persoonlijke zaken.
Zorg dat je kan aantonen dat je eigenaar bent van het betreffende Origin / EA account.

Nederlandstalige helpdesk is niet meer telefonisch bereikbaar. Dus je dient dit via de Engelstalige chat gaan doen: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen. Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (854 Weergaven)

Re: Ik kan mijn account niet linken

Community Manager (retired)

Hey @Dutch-trickizzZ ,

Ik heb jouw discussie even overgezet naar het Origin forum vanuit het Apex gedeelte waar hij gepost was.

Sorry om te horen dat je geen toegang meer hebt tot de mail op jouw account. Ik ben bang dat je deze zonder toegang niet zelf aan kunt passen. De enige methode, zoals @RealSimmor0 ook al aan gaf, is om dit via de live chat te doen en de vragen over het account te beantwoorden zodat wij deze voor jou aan kunnen passen.

Hier wat tips & tricks to mogelijk helpen omdat je aan geeft dat dit de eerste keer niet gelukt is:

1. Gebruik niet de telefoon voor het IP adres maar ga op de console's web browser en zoek daar op naar 'what's my IP' op Google en geef die door zodat die 100% overeenkomt met die van de console waar je onder speelt.

2. Digitale aankopen zoals punten, services en uitbreidingen kunnen ook gelden als bewijs van aankoop mocht je geen andere spellen van aangeschaft hebben op jouw account die je kunt gebruiken.

3. Soms kun je een oud email, als deze niet meer bestaat, nogmaals aanmaken en op die manier weer bemachtigen. Ook kun je deze soms weer heractiveren via de provider.

Helaas kunnen wij je niet verder helpen over het forum en zal ik je moeten vragen nogmaals contact te zoeken met onze helpdesk hiervoor.

Ik hoop dat dit helpt.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (836 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen