Hulpprogramma installeren

door sabrinaioan
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Hulpprogramma installeren

★★★ Newbie

Ik wou net Origin installeren en na de download moet ik mijn wachtwoord geven om het hulpprogramma te downloaden. Alleen neemt hij mijn wachtwoord niet, het is ook onduidelijk wie het vraag origin of Apple. Ik heb zowel het wachtwoord van Origin gebrobeerd als die van Apple maar niets helpt? 

Bericht 1 van 14 (3.953 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Hulpprogramma installeren

EA SPORTS FC Team

Hey @sabrinaioan en welkom op het forum!

 

Als je een wachtwoord in moet vullen voor een hulpprogramma, is dit het wachtwoord van het account op de Mac. Het is niet het wachtwoord dat je gebruik voor bijvoorbeeld iTunes of de App Store, maar echt van de gebruiker die je hebt aangemaakt op de Mac zelf.

 

Als je dit wachtwoord niet meer weet, kan je het hulpprogramma proberen te installeren via een andere gebruiker op dezelfde Mac of neem contact op met Apple om jouw wachtwoord te herstellen. Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 14 (4.171 Weergaven)

Alle reacties

Re: Hulpprogramma installeren

★★★ Newbie

Het gaat dus om Origin client waar het is mis loopt..

Bericht 2 van 14 (3.943 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hulpprogramma installeren

★★★ Newbie

Tof... een forum waar niemand op antwoord, 20 euro ook weggesmeten voor een spel dat ik niet kan spelen

Bericht 3 van 14 (3.938 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hulpprogramma installeren

EA SPORTS FC Team

Hey @sabrinaioan en welkom op het forum!

 

Als je een wachtwoord in moet vullen voor een hulpprogramma, is dit het wachtwoord van het account op de Mac. Het is niet het wachtwoord dat je gebruik voor bijvoorbeeld iTunes of de App Store, maar echt van de gebruiker die je hebt aangemaakt op de Mac zelf.

 

Als je dit wachtwoord niet meer weet, kan je het hulpprogramma proberen te installeren via een andere gebruiker op dezelfde Mac of neem contact op met Apple om jouw wachtwoord te herstellen. Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 14 (4.172 Weergaven)

Re: Hulpprogramma installeren

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem, bij het installeren van het hulpprogramma gaat het mis en ik weet dat het wachtwoord dat ik gerbuik juist is. (heb zelfs al geprobeerd met een nieuw wachtwoord aanmaken en lukt nog niet).

Bericht 5 van 14 (3.774 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hulpprogramma installeren

EA SPORTS FC Team

@smitsjules We zijn ermee bezig!

 

Over ongeveer twee weken hebben we een fix in de Beta versie van Origin en ongeveer een week later lossen we het probleem op voor iedereen die de Beta versie niet gebruikt.

 

Als je niet kunt wachten, kan je altijd nog jouw Mac updaten naar de laatste versie (Sierra), dit blijk het probleem voor velen op te lossen. 

Jason.png
Bericht 6 van 14 (3.757 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hulpprogramma installeren

★★ Novice
hallo bij mij doet het het nog steeds niet en wat bedoel je met update naar laatste versie sierra?
Bericht 7 van 14 (3.625 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hulpprogramma installeren

EA SPORTS FC Team

Mac OS heeft verschillende versies, elke versie heeft een andere naam. Zo zitten wij nu op Mojave.

 

Wat ik ermee bedoel is dat je de nieuwste versie moet hebben van het besturingssysteem. 

Jason.png
Bericht 8 van 14 (3.612 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hulpprogramma installeren

★★ Novice

hey het doet het nog steeds niet en mij mac is gewoon op to date (macOS Mojave 10.14.2)

Bericht 9 van 14 (3.582 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hulpprogramma installeren

EA SPORTS FC Team

In dat geval hebben we de informatie van je nodig die in dit topic staat: 

 

https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Permission-Required-Helper-Tool-Error-Mac/td-p...

 

Jason.png
Bericht 10 van 14 (3.567 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen