april 2021 - laatst bewerkt april 2021 door EA_Neil
Hoi,
Ik heb sins deze week problemen met het inloggen op mijn Orgin account. Als ik wil inloggen lukt dat niet. mijn mail staat al bij gebruikersnaam. Dan vul ik mijn ww in en dan op enter eer gebeurd dan niks. Heb meerdere keren mijn Orgin verwijderd en weer gedownload. Ook mijn ww veranderd werkt ook niet. Er staat dan boven, Login met je EA account en daaronder staat sign in with your phone Number? kan iemand mijn alsjeblieft helpen. Ik heb een foto van de melding erbij gedaan.
Bijlage verwijdert door EA_Neil
Opgelost! Ga naar oplossing.
april 2021
Ik heb nog een keer goed naar de stappen gekeken om de Caches te verwijderen. Denk dat dat toen gelukt is.
april 2021
april 2021
Via de website of mijn telefoon kan ik wel inloggen.
april 2021
april 2021
april 2021
Oh dat kan ik ook nog proberen. Dus mijn gebruikersnaam en dan mijn wachtwoord ?
april 2021
Ik kan alles in typen en als ik dan op aanmelden klik gebeurd er niks. Alsof hij het niet pakt. Hij klikt niet door
april 2021
april 2021
Via Orgin Cliënt. Als ik via de website doe en ik wil de Sims spelen word ik naar Orgin cliënt gestuurd. Ik kan alles intikken maar het aanmelden dan klikt hij niet door.
april 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen