juli 2018
Hi!
Ik heb een vraagje, ik speel de sims 4 op de macbook pro 2017
Beeldscherm: 13,3 inch (2560 x 1600)
Processor: Intel Core i5-7360U
Werkgeheugen: 8 GB
Opslag: 128 GB SSD
Grafische kaart: Intel Iris Plus Graphics 640
Ik heb de volgende uitbreidingen (weet niet of dat wat uitmaakt):
- sims 4 basis
- Sims 4 uit eten
- Sims 4 ouderschap
- sims 4 bowlingavond
- sims 4 glamour stuff
- sims 4 wasdag
Nou heb ik altijd maar tussen de 25/30 fps, maakt niet uit welke instellingen ik gebruik..
Momenteel staat alles op medium. Heeft iemand enig idee hoe ik meer fps kan krijgen? of wat hier verder invloed op heeft, ik heb er namelijk niet zoveel verstand van, maar begreep dat als je pc/laptop 60 hz heeft (zoals mijn macbook) je ook 60 fps zou moeten hebben.
Ik hoor graag van iemand!
Opgelost! Ga naar oplossing.
juli 2018
Dat klopt zeker 30 FPS is meer dan genoeg om een spel goed te spelen, je hebt geen lag, het is niet schokkerig en dat is perfect!
Met een spel als De Sims 4 maakt het so wie so niet uit of je nou 30 of 60 FPS hebt
Als je ook 25-30 FPS krijgt met de hoge instellingen, dan zou ik de instellingen zeker op hoog zetten.
juli 2018
Hoi @Bekka872!
FPS is iets waar veel PC gamers het over hebben, vaak hebben spellen een cap van 30FPS (voornamelijk op consoles). Dat jouw Mac 60Hz aankan, kan te maken met de refresh rate van jouw monitor. Enkele high end monitoren hebben zelfs 144Hz. Gamers willen een FPS behalen van minimaal 60FPS voor een zo smooth mogelijke gameplay, wat belangrijk kan zijn in competitieve games.
Het aantal FPS hangt af van jouw videokaart, cpu en van het spel zelf. De Sims 4 is niet helemaal geoptimaliseerd voor de Mac en met een 13 inch Mac zal het niet lukken om 60FPS te behalen (aldus onze Hero @Bluebellflora). Dit komt doordat de Mac simpelweg niet krachtig genoeg is, de OS zorgt mogelijk ook voor wat throttling en de optimalisatie zorgen ervoor dat je niet boven de 30 uit komt.
Waarom wil je graag 60FPS behalen in De Sims 4?
juli 2018
Hi Jason!
Ik hoef niet perse 60 fps te draaien, maar vroeg mij meer af waarom dat bij sommige mac's wel wil en bij de mijne niet. Als jij zegt dat 30 fps eigenlijk gewoon normaal/goed is, dan vind ik dat prima! Ik dacht alleen dat het voor de sims erg weinig was, vandaar mijn vraag hoeveel normaal is. Ik heb niet zo veel verstand van een laptop aankan, ook al weet ik de specificaties, dus vandaar mijn vraag aan iemand die er wel verstand van heeft, dan weet ik dat het gewoon goed zit. Dus met de gegevens die ik gegeven heb over mijn mac is 30 fps dus goed/normaal?
juli 2018
Dat klopt zeker 30 FPS is meer dan genoeg om een spel goed te spelen, je hebt geen lag, het is niet schokkerig en dat is perfect!
Met een spel als De Sims 4 maakt het so wie so niet uit of je nou 30 of 60 FPS hebt
Als je ook 25-30 FPS krijgt met de hoge instellingen, dan zou ik de instellingen zeker op hoog zetten.
juni 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen