Game sluit af na opstarten

door maudreimert
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game sluit af na opstarten

★ Novice

Mijn games sluiten af na het opstarten, telkens net op het moment dat het spel begint. Ik heb een clean boot gedaan op de pc, wat nu?

Bericht 1 van 8 (524 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game sluit af na opstarten

★★★★★ Expert
Om welke spellen gaat het, @maudreimert? Heb je al de basistappen gedaan?
Voldoet jouw computer aan hun systeemeisen?
Nagaan of de stuurprogramma's zijn bijgewerkt en er nog updates beschikbaar zijn voor Windows.
Verschijnt er een foutmelding of zo iets? Hiervan een schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype, toevoegen bij je reactie als een bijlage.
Plaats je DxDiag informatie bij je reactie, opgeslagen als een tekstbestand: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 2 van 8 (518 Weergaven)

Re: Game sluit af na opstarten

Community Manager (retired)

Hey @maudreimert !

 

Kun je ons laten weten zoals @RealSimmor0 al vermeldde welke spellen dit zijn en ons ook laten weten of deze voorheen prima werkte of dat je ze net nieuw hebt en nog niet hebt kunnen spelen?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 8 (497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game sluit af na opstarten

★ Novice

Het spel is star wars swuaddrons. Als ik heb opstart geen probleem maar wanneer je gaat vechten sluit de game af. Geen fout melding helemaal niks

Bericht 4 van 8 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game sluit af na opstarten

★ Novice
@EA_Neil Hai, het spel heet star wars squadrons voor een laptop windows. Als ik het spel op stag nergens een probleem maar wanneer ik de game play wil doen en eindelijk wil vechten sluit de game af. Ik krijg geen fout melding niks.

Mijn laptop heeft een i5 core
Bericht 5 van 8 (475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game sluit af na opstarten

★★★★★ Expert
Dus maar 1 spel, @maudreimert? Heb je al geprobeerd om dit spel te repareren via de Origin cliënt?

Nagaan dat jouw laptop dan ook voldoet aan de gestelde systeemeisen van "Star Wars™: Squadrons", die je hier kan vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/star-wars/star-wars-squadrons#store-page-section-requirements

Heeft jouw laptop wel een betere videokaart (meestal NVidia) of slechts een ingebouwde of basis "videokaart"? Je dient spellen altijd te draaien op de betere videokaart.

Zoals eerder genoemd, je DxDiag informatie plaatsen.

Groetjes.
Bericht 6 van 8 (472 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game sluit af na opstarten

★ Novice

hai,

alvast bedankt voor jullie reacties @RealSimmor0 @EA_Neil .

 

ik heb een foto van mijn dxdiag gemaakt en hier bij gedaan. Ik kon alleen niet vind wat voor videokaart ik heb.

ik heb al een keer een clean boot gedaan ik weet niet of dit het zelfde is als repareren?

 

ik heb meerdere spellen battlefielt sims en bio shock deze spellen kan ik gewoon spelen zonder dat er iets gebeurd.

 

groetjes m

Bericht 7 van 8 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game sluit af na opstarten

★★★★★ Expert
Windows schoon opstarten is iets anders dan het spel via de Origin cliënt laten repareren, @maudreimert.

De videokaart kan vermeld staan bij Apparaatbeheer, een geplakte sticker op de laptop of bij de productspecificaties.

Graag je DxDiag informatie opslaan in een tekstbestand ("DxDiag64.txt" als voorbeeld), zoals eerder werd aangegeven. Of de gehele tekst selecteren, met de functies "Kopiëren" en "Plakken" tussen de "Spoilers"- elementen plaatsen, als je een reactie plaatst door de "Beantwoorden" knop te gebruiken. Deze is anders niet volledig.

Om welke spellen van de Battlefield reeks en De Sims reeks gaat het?

Groetjes.
Bericht 8 van 8 (456 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen