Game bibliotheek leeg

door jwillemsen816
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Game bibliotheek leeg

★★★★★ Expert
Om te controleren of er problemen zijn met jouw Origin / EA account, zal je echt contact moeten gaan opnemen met de helpdesk, @digeon2011. Dat zal makkelijker gaan via de Engelstalige chat, omdat er een aantal vragen zullen volgen, waarop je snel een antwoord moet geven.

Test ook eens met een andere computer. Zie je daarmee wel een gevulde spelbibliotheek?

Lees nogmaals de hier eerder genoemde suggesties.

Groetjes.
Bericht 41 van 78 (512 Weergaven)
0 Kudos

Community Manager (retired)
@digeon2011,

Ik zou jullie erg graag willen helpen hiermee maar ik ben bang dat we over het forum verder geen account issues in kunnen zien of aanpassen. Heb je al eens gezien of je via social media meer geluk hebt?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 42 van 78 (497 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice
@EA_Neil Ja. Vind daar meestal enkel personen die hetzelfde meemaken. Tot nu toe geen enkele die een oplossing kan geven
Bericht 43 van 78 (492 Weergaven)
0 Kudos

@digeon2011,

Sorry om dat te horen Frown

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 44 van 78 (491 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Goedenavond,

Ik heb nog steeds het probleem dat mijn gamebibliotheek leeg is. Als ik de productcode wil inwisselen om mijn game te installeren zegt het systeem dat de code al is ingewisseld maar de game zelf is nergens te vinden. Wat moet ik nu doen want ik wil  heel graag weer spelen.

Bericht 45 van 78 (454 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Controleer of je wel bent aangemeld met de juiste Origin / EA account, @jeffreyK1993. Bij voorkeur en indien mogelijk, je volledige e-mail adres gebruiken, die met de functies "Kopiëren" en "Plakken" worden overgenomen.
Je kan productcodes maar 1 keer gebruiken. De productcodes blijven gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee ze toen waren geregistreerd / verzilverd.

Zorg dat je bent verbonden met het internet, gebruik een bekabelde internetverbinding en geen software hebt draaien, die de goede werking van de Origin cliënt verhinderd.
Controleer dat alle filters in je spelbibliotheek zijn gewist.
Staan jouw aankopen vermeld bij de Bestelgeschiedenis?
De cache van de Origin cliënt leegmaken.

Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dien je het vereiste basisspel te bezitten, geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.

Zie de andere reacties hier, die al gegeven waren.
Contact opnemen anders met de helpdesk, via de Engelstalige chat.

Groetjes.
Bericht 46 van 78 (451 Weergaven)

Hey @jeffreyK1993,

Heb je de spellen sinds gevonden? Zorg er inderdaad voor dat je je aan meldt met het juiste account waar de code voor het eerst op verzilverd is/was.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 47 van 78 (408 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Heb al contact gehad met EA in Amerika en ze konden me niet helpen. Weet geen andere mails waar het op staat aangemeld. Heb gister opnieuw de sims 4 gekocht op mijn huidige email en koop langzaam aan de uitbreidingen er wel bij. 

Bericht 48 van 78 (405 Weergaven)
0 Kudos

Hey @jeffreyK1993,

Sorry om te horen dat ze jouw oude account niet konden vinden. Soms kan het ook goed zijn te proberen met de gebruikersnaam in te loggen in plaats van de mail om te zien of dat helpt maar uiteindelijk zul je ook toegang nodig hebben van de mail om aanpassingen te maken.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 49 van 78 (390 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

bij mijn zoon ook niks meer in bibliotheek,geens sims en aanvullingen meer

Bericht 50 van 78 (376 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen