mei 2021
Beste Orgin,
Wij zijn vrij nieuw bij Orgin, wij hebben 2 spellen sims 4 en sims 4 honden en katten. Beide staan niet in de bibliotheek maar wel op aangekocht als je ze opzoekt. Sims 4 kan ik opstarten maar het deel honden en katten niet, hoe kan dit?
mei 2021
mei 2021 - laatst bewerkt mei 2021
Hey @SamMelFabien,
Als je De Sims 4 opstart, zie je dan De Sims 4 katten en honden uitbreiding ook niet aangetikt staan binnen in het spel zelf?
De katten en honden uitbreiding heeft niet zijn eigen start programma en zou geactiveerd moeten staan binnen De Sims 4 zelf als je deze bezit. Als je een familie aan maakt, kun je dan toevallig kiezen voor een hond of een kat?
Kun je toevallig kijken of De Sims 4 op 'verborgen' staat binnen de spelbibliotheek? Dit kan ervoor zorgen dat je hem niet ziet. In de spelbibliotheek klik op filter rechts bovenin en dan verborgen games.
- EA_Neil
mei 2021
Ik blijf helaas het probleem houden dat mijn bibliotheek leeg blijft.
Ik heb de origin al een paar keer opnieuw opgestart en geprobeerd met ander account maar werkt beiden niet.
Wat kan ik nu doen?
mei 2021
mei 2021
juni 2021
Bij mij zie ik het spel the sims 4 wel maar er staat downloaden bij! Heel raar weet nu ook ff niet wat te doen. En ik kan het spel niet updaten op steam.
juni 2021
juni 2021
juni 2021
ik moet het nog opnieuw downloaden, doe ik zo
Heb the sims 4 op steam gekocht!
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen