Game bibliotheek leeg

door jwillemsen816
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Game bibliotheek leeg

★★★ Newbie

Beste Orgin,

Wij zijn vrij nieuw bij Orgin, wij hebben 2 spellen sims 4 en sims 4 honden en katten. Beide staan niet in de bibliotheek maar wel op aangekocht als je ze opzoekt. Sims 4 kan ik opstarten maar het deel honden en katten niet, hoe kan dit?

Bericht 61 van 78 (385 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Controleer of je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account, @SamMelFabien.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dient het vereiste basisspel zijn geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.
Je kan productcodes maar 1 keer gebruiken, die na hun registratie gekoppeld blijven aan het Origin / EA account waarmee ze zijn geregistreerd.

Zorg dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet ergens wordt gehinderd / geblokkeerd, door software die je niet nodig hebt op dit moment.
Bij voorkeur een bekabelde internetverbinding gebruiken.
Herstart de Origin cliënt.
Zorg ervoor dat alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt zijn gewist.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Staan deze producten wel bij je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Je volledig afmelden bij de Origin cliënt. De Origin cliënt volledig afsluiten. Wacht een aantal minuten. Daarna de Origin cliënt opnieuw gaan starten en je met de juiste Origin / EA account gaan aanmelden.
Verwijder alle aangepaste inhoud en probeer De Sims 4 via de Origin cliënt te repareren. Rechtsklik op diens speltegel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en vervolgens "Repareren" kiezen. De duur hiervan is afhankelijk aan de hoeveelheid, als de snelheden van je computer en internetverbinding.

Download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Het via Origin gekochte product zal automatisch gekoppeld worden aan het Origin / EA account, waarmee de aankoop wordt gedaan.
Zorg dat je van te voren met de met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies en dienen in een winkel het product te kopen, waarmee ze diens productcode dienen te verzilveren / registreren op hun kinderaccount.
Om de aanvullende inhoud te kunnen gaan gebruiken, is hierop ook het basisspel vereist en dient jouw computer te voldoen aan hun gestelde systeemeisen.
Bepaalde aanvullende inhoud (vanaf 2020 uitgebracht) en de online functies worden niet ondersteund indien je "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt.
Installatieschijven zijn niet langer nodig, download en installeer alles via de Origin cliënt, dit is veel makkelijker en bespaart je ook veel tijd.

Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Systeemeisen voor "De Sims 4 - Honden en Katten" (aanvullende inhoud): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-cats-and-dogs#store-...

Mocht je het hiermee niet terugkrijgen, dan zal je contact opnemen met de helpdesk, dat via de Engelstalige chat verloopt: https://help.ea.com/en/contact-us/

Groetjes.
Bericht 62 van 78 (379 Weergaven)
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @SamMelFabien,

Als je De Sims 4 opstart, zie je dan De Sims 4 katten en honden uitbreiding ook niet aangetikt staan binnen in het spel zelf?

De katten en honden uitbreiding heeft niet zijn eigen start programma en zou geactiveerd moeten staan binnen De Sims 4 zelf als je deze bezit. Als je een familie aan maakt, kun je dan toevallig kiezen voor een hond of een kat?

Kun je toevallig kijken of De Sims 4 op 'verborgen' staat binnen de spelbibliotheek? Dit kan ervoor zorgen dat je hem niet ziet. In de spelbibliotheek klik op filter rechts bovenin en dan verborgen games.

Verborgen games.png

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 63 van 78 (343 Weergaven)

★★★ Newbie

Ik blijf helaas het probleem houden dat mijn bibliotheek leeg blijft.

Ik heb de origin al een paar keer opnieuw opgestart en geprobeerd met ander account maar werkt beiden niet.

Wat kan ik nu doen?

Bericht 64 van 78 (331 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zie de hier eerdere genoemde stappen, @Josica.

Groetjes.
Bericht 65 van 78 (328 Weergaven)
0 Kudos

@Josica,

Ik zie dat je met een ander account deze post gemaakt hebt dan aan het begin. Houdt in de gaten dat ze alleen zichtbaar zullen zijn op het account waar je de spellen onder gekocht hebt.

Kun je ons laten weten of dit toevallig op een Windows of Mac computer is? Als het een Mac is, kun je ons dan ook laten weten welke OS je draait? Dit kun je vinden door op het Apple logo te klikken en 'over deze Mac' te selecteren.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 66 van 78 (314 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Bij mij zie ik het spel the sims 4 wel maar er staat downloaden bij! Heel raar weet nu ook ff niet wat te doen. En ik kan het spel niet updaten op steam.

Bericht 67 van 78 (268 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Dan zal je De Sims 4 nog moeten installeren, @KitofPirates.
Was De Sims 4 via Origin of via Steam gekocht?

Groetjes.
Bericht 68 van 78 (265 Weergaven)
0 Kudos

@KitofPirates,

Is dit nu nog steeds een probleem of kan je sinds weer spelen via Steam?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 69 van 78 (234 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

ik moet het nog opnieuw downloaden, doe ik zo

Heb the sims 4 op steam gekocht!

Bericht 70 van 78 (231 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen