Re: Game bibliotheek leeg

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA SPORTS FC Team
@RealSimmor0 Niet iedereen had er last van, maar ik zag een behoorlijk aantal spelers met dit probleem. De banner komt er niet aan aangezien het probleem nu opgelost is Standard smile
Jason.png
Bericht 11 van 78 (538 Weergaven)

★★★★★ Expert
Dat zag ik ook, dat vandaag meerdere mensen een reactie plaatsten over dit probleem, @EA_Jason.
Toen ben ikzelf eens gaan kijken, maar vond het vreemd dat onder de mensen hoort, die er dus geen last van heeft. Je was hiermee best snel.

Ik denk, dat ik namens iedereen hier, kan vermelden is dat het prettig is dat jullie het zo snel hebben kunnen oplossen. Zeker voor de mensen die er wel last van hadden.

Groetjes.
Bericht 12 van 78 (531 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

bij mij is de gamebibliotheek nog steeds leeg

Bericht 13 van 78 (524 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Heb je dan de Origin cliënt eens volledig afgesloten en dan weer gestart, zoals al werd genoemd, @Lisanne16042007? Misschien dien je een paar minuten te wachten voordat je de Origin cliënt opnieuw start.
Tevens kan je ook nog je platform opnieuw starten.

Groetjes.
Bericht 14 van 78 (519 Weergaven)

★★★ Newbie

Bij mij zijn ook al mijn games weg, ik heb origin al opnieuw opgestart en opnieuw geinstaleerd. Alles is nog steeds weg.

Bericht 15 van 78 (496 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Heb je ook al eens de computer opnieuw gestart, @mar7ydb?
Ben je wel aangemeld met de juiste Origin / EA account? Bij voorkeur en indien mogelijk, dus je hele e-mail adres gebruiken, die met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken" functies overneemt en niet dus typt.
Zorg dat je verbonden bent met het internet en geen software hebt draaien, die de goede werking van de Origin cliënt kan verhinderen.

Groetjes.
Bericht 16 van 78 (486 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Allemaal gedaan, origin als enige dat open staat en met kabel met het internet verbonden
Bericht 17 van 78 (480 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Hallo, de gamebibliotheek van mijn dochter is leeg, er stond sims 4 en sims4 honden en katten in. 

ze probeert al een paar weken af en toe opnieuw maar het blijft leeg.

We hebben geprobeerd om de productcode opnieuw in te voeren maar dan verschijnt er een bericht dat die al is verzilverd.

Graag hulp hierbij.

Met vriendelijke groet.

Bericht 18 van 78 (454 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Controleer of je wel met de juiste Origin / EA account dan wordt aangemeld, @Lunaiguess, want dat is vaak het geval. Bij voorkeur en indien mogelijk, volledige e-mail adres gebruiken dat met de "Kopiëren" en "Plakken" functies wordt overgenomen.
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding. Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten, vooral sommige beveiligingssoftware kan hierin een probleemveroorzaker zijn.
Controleer of alle filters in de spelbibliotheek zijn gewist, zodat deze toch niet ergens anders worden ingedeeld.
Tevens kan je de cache van de Origin cliënt eens leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Denk er dat aanvullende inhoud hun basisspel vereist om te kunnen gebruiken. Het basisspel dien zijn geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.
Gaat het ook om een volledig product?
Staan de producten ook in je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Laatste versie van de Origin cliënt gaan downloaden en installeren: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Vergeet niet om elke bestaande versie eerst te verwijderen. Als de normale weg niet lukt, probeer dan de alternatieve weg. Lees hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin
Ook de "technische previews" dus vallen hieronder.

De productcodes kan je maar 1 keer gebruiken.
De productcodes worden gekoppeld na hun registratie / activatie / verzilvering aan het betreffende Origin / EA account, waarmee toen de productcode werd geregistreerd / verzilverd / geactiveerd en dat blijft ook zo.
Tweedehands gekochten producten zijn dus niet nog eens te gebruiken. Ga terug naar waar je het hebt gekocht, om je geld terug te vragen. Dit geld ook voor gekregen producten.
Delen van accounts wordt afgeraden, omdat meestal minder leuke gevolgen zal hebben, als in strijd zijn met de voorwaarden / regels.

Mocht het hiermee nog steeds geen verbeter zijn, dan kan je beter eens contact opnemen met de helpdesk, dat verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen dan.
Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Idem voor @mar7ydb.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 19 van 78 (449 Weergaven)
Highlighted

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @mar7ydb @Lunaiguess ,

Ik heb het gevoel dat in beide gevallen jullie hoogstwaarschijnlijk onder een ander account aangemeld zijn en hierdoor de spellen niet terug kunnen vinden. Ik wil jullie aanraden het nogmaals te proberen met andere een ander email/gebruikersnaam om te zien of dit wel de spelbibliotheek opent voor jullie en om te kijken of het een verschil maakt.

@Lunaiguess mocht dit om een kinder account gaan probeer ook eens onder de gebruikersnaam aan te melden in plaats van een email want kinderaccounts hebben geen email wegens de online restricties en kunnen alleen aanmelden met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Mogelijk vind je het account op deze manier terug.

Mocht je hem niet meer kunnen vinden of niet meer weten onder welke naam het account staat wil ik jullie beiden aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk zoals @RealSimmor0 al aan gaf en hun een product code te geven van één van de aangekochte spellen of andere informatie van het account zodat ze het account voor je terug kunnen vinden.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 20 van 78 (423 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen