maart 2021
maart 2021
maart 2021
bij mij is de gamebibliotheek nog steeds leeg
maart 2021
maart 2021
Bij mij zijn ook al mijn games weg, ik heb origin al opnieuw opgestart en opnieuw geinstaleerd. Alles is nog steeds weg.
maart 2021
maart 2021
maart 2021
Hallo, de gamebibliotheek van mijn dochter is leeg, er stond sims 4 en sims4 honden en katten in.
ze probeert al een paar weken af en toe opnieuw maar het blijft leeg.
We hebben geprobeerd om de productcode opnieuw in te voeren maar dan verschijnt er een bericht dat die al is verzilverd.
Graag hulp hierbij.
Met vriendelijke groet.
maart 2021
maart 2021 - laatst bewerkt maart 2021
Hey @mar7ydb @Lunaiguess ,
Ik heb het gevoel dat in beide gevallen jullie hoogstwaarschijnlijk onder een ander account aangemeld zijn en hierdoor de spellen niet terug kunnen vinden. Ik wil jullie aanraden het nogmaals te proberen met andere een ander email/gebruikersnaam om te zien of dit wel de spelbibliotheek opent voor jullie en om te kijken of het een verschil maakt.
@Lunaiguess mocht dit om een kinder account gaan probeer ook eens onder de gebruikersnaam aan te melden in plaats van een email want kinderaccounts hebben geen email wegens de online restricties en kunnen alleen aanmelden met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Mogelijk vind je het account op deze manier terug.
Mocht je hem niet meer kunnen vinden of niet meer weten onder welke naam het account staat wil ik jullie beiden aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk zoals @RealSimmor0 al aan gaf en hun een product code te geven van één van de aangekochte spellen of andere informatie van het account zodat ze het account voor je terug kunnen vinden.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
- EA_Neil
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen