Re: Game Transfer

door JustDylanUKnow
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Game Transfer

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik wil games van een ander origin account naar mijn recente origin account verplaatsen maar heb een vraag. Ik heb heel veel expansion packs en wilde dus weten of die ook worden overgezet

 

 

 

 

Met vriendelijke groet. D. Schell

Bericht 1 van 3 (494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Game Transfer

★★ Pro

Hey @JustDylanUKnow !

 

Ik denk dat ze uitbreidingen ook gewoon overzetten. Heb je op beide accounts Sims uitbreidingen staan of is het puur van een oud account naar een nieuw account?

 

Beste is om in de weekdagen even contact op te nemen met een advisor door middel van een terugbelverzoek. Zij kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden Standard smile

 

https://help.ea.com/nl/

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (650 Weergaven)

Alle reacties

Re: Game Transfer

★★ Pro

Hey @JustDylanUKnow !

 

Ik denk dat ze uitbreidingen ook gewoon overzetten. Heb je op beide accounts Sims uitbreidingen staan of is het puur van een oud account naar een nieuw account?

 

Beste is om in de weekdagen even contact op te nemen met een advisor door middel van een terugbelverzoek. Zij kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden Standard smile

 

https://help.ea.com/nl/

Bericht 2 van 3 (651 Weergaven)

Re: Game Transfer

★★ Novice
Bedankt voor de info🙂. En ik heb alleen uitbereidingen op mijn oude account staan. Ik zal wel contact opnemen met een advisor.
Bericht 3 van 3 (475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen