maart 2020
bij mij is windows helemaal up to date en hij doet het nog steeds
maart 2020
maart 2020
Ik wil graag Origin downloaden maar krijg ook elke keer op het einde van het downloaden de meldingen VCRUNTIME140.DDL & MSVCP140.DDL. Ik heb alle stappen geprobeerd zover ik het nog vinden. Mijn laptop is up to date, maar weet nog steeds niet waar het aan kan liggen.
Nog meer tips?
april 2020
april 2020
ik ook nog meer
april 2020
Hoii,
Ook ik kom in de problemen wanneer ik Origin wil installeren. Ik heb alle vorige berichtgeving gelezen en jullie genoemde opties uitgevoerd, maar zodra ik Origin wil installeren blijft het programma dezelfde foutmeldingen geven. Ik heb net een game gekocht die ik nu dus niet kan spelen en ik weet niet meer wat ik moet doen. Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes Roos
april 2020
april 2020
Dat is toch raar.
Windows in het uiterste geval geheel opnieuw moeten instaleren omdat de origin cliënt kuren heeft.
Lijkt me logischer als je pc up to date is en je origin als admin probeert te instaleren,dat bij problemen je dit kan melden bij de eigenaar van origin en dat die het probleem in origin oplost.
De wereld verkeerd om beleven doen we in het dagelijks leven al zat,en die trend moet maar is hersteld worden.
april 2020
april 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen