FAQ - EA-games op Steam

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FAQ - EA-games op Steam

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team
Heb je problemen bij het koppelen van je EA-account? Gebruik dit artikel als je hulp nodig hebt bij het oplossen van problemen met je EA-games op Steam.
 

WELKE EA-GAMES ZIJN VERKRIJGBAAR OP STEAM?

We werken onze catalogus op Steam regelmatig bij. Kijk op onze Steam-winkelpagina voor de actuele lijst.

 

JE ACCOUNTS KOPPELEN

Je kunt maar één Steam-account koppelen aan je EA-account, dus zorg ervoor dat je het juiste EA-account kiest om aan te koppelen.

 

Alleen de eerste keer dat je een EA-game speelt op Steam hoef je je accounts te koppelen.

 

  1. Meld je aan bij Steam.
  2. Start een EA-game op Steam door op Spelen te klikken.
  3. Installeer de EA app als je dat nog niet gedaan had.
  4. De EA app start op en vraagt je om je Steam-account en je EA-account te koppelen.
  5. Meld je aan bij de app met je accountgegevens van EA of maak een nieuw EA-account.
  6. Steam installeert de game en laat je weten wanneer hij klaar is om gespeeld te worden.

Accounts ontkoppelen

Wil je je Steam-account ontkoppelen? Neem contact met ons op voor hulp.

 

EA-GAMES INSTALLEREN OP STEAM

Als je je accounts eenmaal hebt gekoppeld en je eerste EA-game hebt geïnstalleerd via Steam, wordt het installeren van toekomstige games een stuk eenvoudiger:

  1. Meld je aan bij Steam.
  2. Ga naar je Bibliotheek.
  3. Selecteer de game.
  4. Klik op Installeren.
  5. Klik op Volgende in het pop-upvenster om de game te installeren.
Games die de EA app vereisen

 

Je kunt zien of een game de EA app vereist aan het bericht "DRM van derden: EA on-line activation and EA app client software installation and background use required."

Waar je het kunt vinden in Steam:

 

EA in Steam.PNG

 

 

Cross-Play-games

Cross-Play-games kunnen worden gespeeld op Steam of de EA app, en je kunt met zowel vrienden op Steam als op de EA app tegelijk spelen! 

Om vrienden uit te nodigen, moet je ze in de game toevoegen.

 

NOG VRAGEN?

 

Heb ik de EA app altijd nodig om EA-games in mijn Steam-bibliotheek te spelen?

Je hebt de EA app mogelijk nodig om bepaalde EA-games te starten vanuit Steam.

In dat geval zal Steam je vertellen dat de game moet worden gelanceerd met behulp van DRM van een derde partij en in de systeemvereisten aangeven dat de EA app-software moet worden geïnstalleerd.

 

Ik ben een EA Play-abonnee. Profiteer ik op Steam ook van mijn 10% ledenkorting?

Als je een EA Play abonnement hebt op de EA app, dan is die alleen voor de EA app. Dit geldt ook voor Steam. Je EA Play abonnementen zijn niet cross-platform.

 

Kan ik met EA-games Steam-prestaties en ruilkaarten verdienen?

Je kan Steam-prestaties verdienen voor onze games, en je kan ruilkaarten krijgen. Kom meer te weten over ruilkaarten op Steam.

 

Mijn digitale soundtrack wordt niet weergegeven in mijn bibliotheek. Waar kan ik het vinden?

Digitale soundtracks worden automatisch gedownload in de EA app en Steam. Als dat niet het geval is, volg dan de volgende stappen.

 

 

EA app

  1. Klik je game in Library.
  2. Klik op Manage.
  3. Klik op View properties.
  4. Klik op Browse
  5. Als het goed is kan je daar je soundtrack vinden. Zo niet, kijk in Documenten -> Mijn spellen -> [Naam van spel]

Steam

  1. Open je Steam-bibliotheek.
  2. Klik met de rechtermuisknop op de game.
  3. Kies Eigenschappen.
  4. Ga naar Lokale bestanden.
  5. Klik op Lokale bestanden doorzoeken.
  6. Zoek de gedownloade soundtrack in de installatiemap.
 

HEB JE NOG STEEDS LAST VAN PROBLEMEN?

Jason.png
Bericht 1 van 1 (5.840 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen