Re: Ea account koppelen aan xbox

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ea account koppelen aan xbox

★★★ Newbie

Kan iemand mij helpen.

 

Ik probeer mijn xbox acc aan mijn Ea acc te koppelen maar als ik dit doe koppelt het niet, als ik via xbox een spel opstart krijg ik een QR code die ik moet scannen om mijn wachtwoord te veranderen dit heb ik ondertussen al 30 keer gedaan maar ik krijg het niet gekoppeld volgens mijn Ea acc is mijn psn wel gekoppeld en daar heb ik ook geen problemen heeft iemand tips. of is er iets bij EA of microsoft dat het kopellen blokeerd? 

 

mvg

Bericht 1 van 2 (400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account koppelen aan xbox

Community Manager (retired)
Hey @Dream-MetHoD,

Bedankt voor het berichtje. Heb je toevallig al eens een van onze EA games gespeeld op de Xbox in het verleden? Als dat het geval is, dan is het account waarschijnlijk al gekoppeld aan een EA account wat mogelijk een andere is waar je nu onder speelt.

Mocht je voorheen geen EA games hebben gespeeld op de Xbox kun je zien of het volgende helpt?

1. Ga naar help.ea.com en meld je af
2. Kies aanmelden en in plaats van met jouw EA account je aan te melden kies de Xbox gamertag als aanmeld optie
3. Als hij nog niet gekoppeld is zal hij vragen om je aan te melden met jouw EA account om deze te koppelen, doe dit in dat geval

Als het goed is, is hij dan erna gekoppeld. Mocht dit problemen geven is hij of al gekoppeld, is het account minderjarig of loopt tegen een ander probleem aan. In dat geval kan het goed zijn onze helpdesk te contacteren via chat of social media om dit nader te onderzoeken.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 2 (388 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen