Downloaden blijf op 0% hangen

door Jipblue
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Downloaden blijf op 0% hangen

★★★★★ Newbie

Hoi, 

 

Ik wilde mijn sims spelen maar het downloaden van sims 4 lukt niet. De download blijft staan op: spel bestanden controleren 0%. Ik heb origin al verwijderd en her installeert. Sims en de uitbeidingspakketen staan wel gewoon in mijn bibliotheek. Het ligt wel aan mijn laptop (Macbook). Want op een andere computer wil het spel wel downloaden. Kan iemand mij hier verder meehelpen?

 

Mvg

Bericht 1 van 2 (714 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Downloaden blijf op 0% hangen

★★★★★ Expert
Hallo @Jipblue,

Begin met de cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Zorg dat je verbonden bent met het internet. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken en je platform direct aansluiten op de modem / router van je internetaanbieder. Standaardwaarden hiervan terugzetten, controleer of de juiste poorten openstaan. Andere apparaten dien je los te maken of uit hebben geschakeld.

Ook dien je alle overbodige (achtergrond)programma's hebben afgesloten, want deze kunnen de goede werking van de Origin cliënt blokkeren. Met name beveiligingssoftware is meestal de boosdoener.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (703 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen