Battlefield bad company 2 op steam gekocht, niet in origin library

door koningnederland
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield bad company 2 op steam gekocht, niet in origin library

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb de game een aantal jaar terug op steam gekocht en de cd key toen de tijd ook geactiveerd op mijn origin account, maar hij is nooit in mijn library gekomen. Ik dacht dat dit was omdat ik hem op steam had gekocht, maar kom er zojuist achter toen ik Battlefield 4 (ook op steam gekocht) activeerde dat deze wel in mijn library verscheen. Ik heb boven genoemd probleem ook met Need For Speed: Hot Pursuit. Ik vroeg mij af of dit probleem zou kunnen worden opgelost.

Bericht 1 van 2 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield bad company 2 op steam gekocht, niet in origin library

EA SPORTS FC Team

Hallo @koningnederland,

Ik zie het vaker voorkomen dat spelers een code invoeren op hun account en vervolgens inloggen met een ander EA account. Zorg er dus voor dat je ingelogd bent met het juiste account en probeer desnoods in te loggen met een ander mail adres of gebruikersnaam.

Helaas kan ik niet met je delen of het spel wel of niet op jouw account zit, je kunt de code nogmaals proberen in te voeren via Origin.

Mocht het niet lukken en je kunt het spel ook niet vinden op andere accounts, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk via:

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (258 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield bad company 2 op steam gekocht, niet in origin library

EA SPORTS FC Team

Hallo @koningnederland,

Ik zie het vaker voorkomen dat spelers een code invoeren op hun account en vervolgens inloggen met een ander EA account. Zorg er dus voor dat je ingelogd bent met het juiste account en probeer desnoods in te loggen met een ander mail adres of gebruikersnaam.

Helaas kan ik niet met je delen of het spel wel of niet op jouw account zit, je kunt de code nogmaals proberen in te voeren via Origin.

Mocht het niet lukken en je kunt het spel ook niet vinden op andere accounts, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk via:

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (259 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen