maart 2021 - laatst bewerkt maart 2021
Today I have been banned from the game. I have no clue why or what. Is it maby I use a vpn or is maby my firewall?
I did not have any problems using a vpn or firewall for protection, is this maby changed in policy and got me banned?
If and how can I file a un-banned so I can play online again if anyone can point me in the right direction please.
Opgelost! Ga naar oplossing.
maart 2021
maart 2021
maart 2021
Hey @TheHawknEye ,
Welkom op het Nederlandse forum. Zoals @RealSimmor0 al zei zul je contact moeten nemen zoals uitgelegd op het artikel als je het gevoel hebt dat er een fout is gemaakt. Helaas zullen we dit niet over het forum voor je kunnen inzien.
- EA_Neil
maart 2021
Bedankt RealSimmer0 voor de info. De email heb ik gekregen en heb daarna een ticket of request ingevuld en opgestuurd. Ik deel nooit mijn account met anderen, dus daar zit het wel 'veilig'.
Het is overigens voor Battlefield V niet voor FIFA games.
Ik zal de vpn uitgooien volgende keer als ik weer ga gamen online. Ik hoop dat dit gewoon word opgelost want ik cheat nooit in battefield games ook al zuig ik zo hard dat het in de lucht zit, maar ik weet dat het gewoon niet leuk is en ik heb een enorme hekel aan kids die cheeten. Maar goed ik ga er van uit dat het goed komt maar, meer kan ik niet doen.
Groetjes.
maart 2021
Dank wel Neil voor de info. Ik heb inmiddels wel een ticket ingestuurd en hoop van harte dat dit goed wordt opgelost.
Ik begrijp dat dit niet via het forum gaat maar via andere kanalen.
Wat is de kans dat dit gewoon goed wordt opgelost, heb jij enige idee daarvan mischien?
Ik zie dat het wel eens vaker gebeurd dat mensen worden gebanned voor 'no reason' maar daar kan ik natuurlijk niet vanuit gaan, maar ik begrijp de frustratie want ik maak het nu zelf mee. Het is natuurlijk niet leuk als je niet meer online kan gamen en dat is natuurlijk waar ik Battlefield V voor gekocht heb.
Ik cheat nooit online want daar heb ik een hekel aan er zijn er genoeg die dit wel doen dat is inmiddels een soort mode geworden denk ik en goed dat EA de hackers eruit filteren, mooie zaak maar nu ben ik ook de klos en als je m'n scores ziet dan moet dat toch een soort indicatie zijn of ik cheat of niet. Zoals ik boven al vermelde in de andere post 'ik zuig keihard in dit soort games' maar cheeten doe ik nooit. Dat is omdat ik de battlefield series veel te leuk vind online om te spelen en do very much enjoy it!
Greets
april 2021
april 2021
Beste Neil, ik heb vandaag 07-04-2021 de Defenitive Editie van BF V gekocht en een premium pas voor BF1.
Omdat er nog een onderzoek gaande is voor de oude BFV (deluxe editie) die ik al geinstalleerd had vanwege cheat die ik niet eens had gedaan en daardoor gebanned ben van online spelen, kan ik nu wel weer online spelen omdat ik een geheel nieuw spel heb gekocht? Of is mijn account voor de gehele serie dan gebanned van BFV?
Ik had dit eigenlijk eerst moeten vragen voordat ik een geheel nieuw spel heb gekocht. Als ik met dit nieuwe BFV Definitieve editie ook niet online kan spelen, kan ik deze koop dan ook nog ongedaan maken en mijn geld terug krijgen?
Alvast bedankt voor de aandacht en het lezen.
Vriendelijke greetz,
Michèl
april 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen