Banned from the game?

door TheHawknEye
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Banned from the game?

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Today I have been banned from the game. I have no clue why or what. Is it maby I use a vpn or is maby my firewall?

I did not have any problems using a vpn or firewall for protection, is this maby changed in policy and got me banned?

If and how can I file a un-banned so I can play online again if anyone can point me in the right direction please.

Bericht 1 van 8 (761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Banned from the game?

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @TheHawknEye.

Onderwerpen die te maken hebben met FIFA hebben een eigen forumtak. Voor FIFA 21 is dit: https://answers.ea.com/t5/FIFA-21/ct-p/fifa-21-nl

Je hebt een e-mail bericht gekregen over de verbanning of de schorsing, waarin de redenen, waar, de duur en wat je hieraan kan doen. Je dient daarvoor zelf de stappen te doen.
Nagaan dat deze e-mail berichten soms waren terechtgekomen in andere mappen dan je Postvak In. Zet de e-mail adressen van EA op de witte lijst van je e-mail cliënt.

Zie dit helpartikel voor meer informatie, een bestaand onderwerp hierover: https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Gebanned-op-FIFA-Wat-nu/m-p/9572794#M298
Of te wel, dit helpartikel doorlezen: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Delen van accounts wordt afgeraden, omdat hier nadelige acties op kunnen komen. Begin met het veranderen van je wachtwoorden.

Tevens, het gebruik van een "VPN" wordt niet aanbevolen, want ook dit kan problemen geven.
Als je anders geen internettoegang krijgt, zal je toch contact moeten opnemen met je internetaanbieder voor een oplossing.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (739 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @TheHawknEye.

Onderwerpen die te maken hebben met FIFA hebben een eigen forumtak. Voor FIFA 21 is dit: https://answers.ea.com/t5/FIFA-21/ct-p/fifa-21-nl

Je hebt een e-mail bericht gekregen over de verbanning of de schorsing, waarin de redenen, waar, de duur en wat je hieraan kan doen. Je dient daarvoor zelf de stappen te doen.
Nagaan dat deze e-mail berichten soms waren terechtgekomen in andere mappen dan je Postvak In. Zet de e-mail adressen van EA op de witte lijst van je e-mail cliënt.

Zie dit helpartikel voor meer informatie, een bestaand onderwerp hierover: https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Gebanned-op-FIFA-Wat-nu/m-p/9572794#M298
Of te wel, dit helpartikel doorlezen: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Delen van accounts wordt afgeraden, omdat hier nadelige acties op kunnen komen. Begin met het veranderen van je wachtwoorden.

Tevens, het gebruik van een "VPN" wordt niet aanbevolen, want ook dit kan problemen geven.
Als je anders geen internettoegang krijgt, zal je toch contact moeten opnemen met je internetaanbieder voor een oplossing.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (740 Weergaven)

Community Manager (retired)

Hey @TheHawknEye ,

Welkom op het Nederlandse forum. Zoals @RealSimmor0 al zei zul je contact moeten nemen zoals uitgelegd op het artikel als je het gevoel hebt dat er een fout is gemaakt. Helaas zullen we dit niet over het forum voor je kunnen inzien.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 8 (736 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Bedankt RealSimmer0 voor de info. De email heb ik gekregen en heb daarna een ticket of request ingevuld en opgestuurd. Ik deel nooit mijn account met anderen, dus daar zit het wel 'veilig'.

Het is overigens voor Battlefield V niet voor FIFA games.

Ik zal de vpn uitgooien volgende keer als ik weer ga gamen online. Ik hoop dat dit gewoon word opgelost want ik cheat nooit in battefield games ook al zuig ik zo hard dat het in de lucht zit, maar ik weet dat het gewoon niet leuk is en ik heb een enorme hekel aan kids die cheeten. Maar goed ik ga er van uit dat het goed komt maar, meer kan ik niet doen.

Groetjes.

Bericht 4 van 8 (730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Dank wel Neil voor de info. Ik heb inmiddels wel een ticket ingestuurd en hoop van harte dat dit goed wordt opgelost.

Ik begrijp dat dit niet via het forum gaat maar via andere kanalen.

Wat is de kans dat dit gewoon goed wordt opgelost, heb jij enige idee daarvan mischien?

Ik zie dat het wel eens vaker gebeurd dat mensen worden gebanned voor 'no reason' maar daar kan ik natuurlijk niet vanuit gaan, maar ik begrijp de frustratie want ik maak het nu zelf mee. Het is natuurlijk niet leuk als je niet meer online kan gamen en dat is natuurlijk waar ik Battlefield V voor gekocht heb.

Ik cheat nooit online want daar heb ik een hekel aan er zijn er genoeg die dit wel doen dat is inmiddels een soort mode geworden denk ik en goed dat EA de hackers eruit filteren, mooie zaak maar nu ben ik ook de klos en als je m'n scores ziet dan moet dat toch een soort indicatie zijn of ik cheat of niet. Zoals ik boven al vermelde in de andere post 'ik zuig keihard in dit soort games' maar cheeten doe ik nooit. Dat is omdat ik de battlefield series veel te leuk vind online om te spelen en do very much enjoy it!

Greets

Bericht 5 van 8 (729 Weergaven)

@TheHawknEye,

Ik hanteer de bans verder niet dus ik kan helaas weinig zeggen over een mogelijke uitkomst maar dit zal erg liggen aan wat de reden achter deze ban is en of de regels inderdaad gebroken zijn of dat er inderdaad een vergissing is gemaakt.

Eenmaal onderzocht zul je een mail terug krijgen op hetzelfde adres waar je hem onder verstuurd hebt. Het is aan te raden deze zaak niet voort te zetten voor updates en een nieuwe zaak te starten mocht je denken een update te hebben gemist. Het kan enkele weken duren liggende aan hoe druk het is.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 8 (707 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Beste Neil, ik heb vandaag 07-04-2021 de Defenitive Editie van BF V gekocht en een premium pas voor BF1.

Omdat er nog een onderzoek gaande is voor de oude BFV (deluxe editie) die ik al geinstalleerd had vanwege cheat die ik niet eens had gedaan en daardoor gebanned ben van online spelen, kan ik nu wel weer online spelen omdat ik een geheel nieuw spel heb gekocht? Of is mijn account voor de gehele serie dan gebanned van BFV?

Ik had dit eigenlijk eerst moeten vragen voordat ik een geheel nieuw spel heb gekocht. Als ik met dit nieuwe BFV Definitieve editie ook niet online kan spelen, kan ik deze koop dan ook nog ongedaan maken en mijn geld terug krijgen?

Alvast bedankt voor de aandacht en het lezen.

Vriendelijke greetz,

Michèl

Bericht 7 van 8 (661 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

@TheHawknEye,

Ik kan het niet aan raden een spel dubbel op hetzelfde account te kopen en wil je dan ook aanraden contact te zoeken met onze helpdesk om hier je geld terug voor te vragen. Ik heb ook een kijkje genomen op het account en wil je sowieso aanraden contact te zoeken via de chat om dit verder te laten bekijken.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij deze ban log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt of eentje die niet bestaat en druk nogmaals op contactopties en kies chat en geef de juiste eenmaal op de chat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 8 (636 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen