Re: Avatar

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Avatar

Community Manager (retired)
@fluffysimster,

Dit lijkt op het moment specifiek te zijn voor bepaalde taalvoorkeuren zoals Nederlands. Kun je voor mij eens zien of het volgende helpt om jouw avatar aan te passen als workaround?

1. Ga naar www.origin.com
2. Meld je aan
3. Selecteer taalvoorkeur links onderin en selecteer Engels voor nu
4. Ga naar jouw profiel instellingen en probeer jouw avatar aan te passen
5. Eenmaal aangepast kun je terug gaan naar de hoofdpagina en jouw taalvoorkeur terug naar Nederlands zetten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 21 van 26 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Avatar

★★★ Newbie

Het probleem is niet opgelost!! Ik kan nogsteeds mijn profielfoto niet toevoegen. 

Bericht 22 van 26 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Avatar

Community Manager (retired)
Hey @For3xKe1,

Kun je mij laten weten of de workaround hierboven als je een andere taal kiest (alleen voor het aanpassen) werkt?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 23 van 26 (520 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Avatar

★★★ Newbie

Ik kan mijn profiel foto niet wijzigen voor de Sims? Hoe kan dit? Ik heb meerdere browsers geprobeerd maar dit maakte geen verschil? Iemand enig idee hoe dit kan?

Bericht 24 van 26 (529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Avatar

★★★★★ Expert
Wijzig de afbeelding voor op het forum hier, @Caily1998. Blader door de verzameling en klik erop om deze te kiezen.
https://answers.ea.com/t5/user/myprofilepage/tab/user-icons

Via de instellingen van jouw EA account, is het mogelijk om een aparte afbeelding toe te wijzen, door op de pictogram van de potlood te klikken. https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index?&locale=en_NL
Kies er 1 uit het aanbod of maak je eigen.
Zorg dat je de Engelse taal gebruikt, mocht dat het niet gedaan zijn.

Doe het via een bijgewerkte webbrowser op een computer en met een bekabelde internetverbinding. Ook eens de cache van de webbrowser leegmaken en alle cookies wissen.
Waarschijnlijk heb je bepaalde software geïnstalleerd als draaien, die verhinderd dat de webpagina wel juist kan werken. Je zal deze helemaal moeten afsluiten of anders maar eens helemaal verwijderen. Sommige beveiligingssoftware kunnen al dat onbedoeld doen.
Gebruik een privé tabblad / venster of probeer het via een nieuw gemaakt profiel, of het dan zo wel dan lukt.

Zijn alle updates voor Windows gedownload en geïnstalleerd? Je zal de optionele updates niet moeten vergeten. Daarna de computer herstarten en stappen blijven herhalen zolang er nog updates getoond worden.
ms-settings:windowsupdate?&activationSource=SMC-IA-4027667

Indien je de computer en/of internetverbinding gedeeld worden, kan het zijn dat daardoor iets steeds misgaat.

Windows eens laten schoon starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135

Met nieuw aangemaakt, lokaal Windows gebruikersaccount met Administrator rechten, je gaan aanmelden. Zo nog eens proberen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026923


Groetjes.
Bericht 25 van 26 (517 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Avatar

Community Manager (retired)
Hey @Caily1998,

Ik heb jouw bericht even samengevoegd met deze discussie die ook over dit onderwerp gaat. Het lijkt erop dat dit op het moment inderdaad niet lekker werkt via het Nederlandse portaal.

Kun je zien of de volgende workaround wel werkt voor je?

1. Ga naar www.origin.com
2. Meld je aan
3. Selecteer taalvoorkeur links onderin en selecteer Engels voor nu
4. Ga naar jouw profiel instellingen en probeer jouw avatar aan te passen
5. Eenmaal aangepast kun je terug gaan naar de hoofdpagina en jouw taalvoorkeur terug naar Nederlands zetten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 26 van 26 (509 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen