mei 2021
Hallo,
Ik wil graag de sims 3 nog een spelen maar weet mijn gebruikersnaam of email adres niet meer waarop het geïnstalleerd staat. de sims 3 installeren op een ander account kan niet doordat ik de code al eens heb gebruikt. hoe vind ik mijn oude account terug?
Opgelost! Ga naar oplossing.
mei 2021
mei 2021
mei 2021
Hey @jannekeiscool ,
Zoals @RealSimmor0 al aan gaf raden we je aan contact op te zoeken met de helpdesk via of de chat of social media en hun de product code te geven als je eenmaal in contact bent zodat ze het account kunnen vinden. Ze zullen dan samen met jou kijken of je kunt bewijzen dat je de eigenaar bent en je dan verder het account in helpen.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
- EA_Neil
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen