Re: Aanmelden bij Origin werkt niet zit vast in een crickel

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Aanmelden bij Origin werkt niet zit vast in een crickel

★★★ Newbie

Hey hoi,

Ik zit vast in een cirkel voor origin, ik probeer mij aan te melden krijg eerst te zien geen online verbinding nodig. Probeer ik mij weer aan te melden, geen server beschikbaar. Probeer ik het nog een keer, geen online verbinding nodig.

Ook kan ik via mijn laptop niet op de helpdesk van EA komen, of op de site van origin in plaats van het programma.

Bij de site van origin krijg ik geen verbinding. Help desk EA zegt deze site is niet bereikbaar. ERR_SSL_RECORD_MAC_ALERT

Mass effect LE komt straks uit en die wil ik wel graag spelen 😱

Bericht 1 van 3 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @queenofterrasenn,

Bedankt voor het berichtje! Laten we zien of we dit voor de release op kunnen lossen vandaag!

Heb je dezelfde problemen als je gaat naar bijvoorbeeld www.Origin.com ? Geeft je aanmelden daar dezelfde problemen?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 3 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Hallo @queenofterrasenn,

Voor de Origin cliënt:
De cache van de Origin cliënt eens leegmaken, zie dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je bent verbonden met het internet.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten, deze kunnen de goede werking van de Origin cliënt verhinderen.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start de Origin cliënt als een Administrator.

Download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Wel eerste alle huidige versie verwijderen. Ook de "technische previews" dus. Als de ene weg niet lukt, doe dan de andere: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin/

Controleer dat je met de juiste Origin / EA account gaat aanmelden. Bij voorkeur en indien mogelijk je e-mail adres helemaal gebruiken, overgenomen met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer eerst nog worden bijgewerkt. Je zal de computer opnieuw starten nadat een installatie klaar is. Begin bij die van je videokaart.
Zijn alle nog beschikbare updates voor Windows geïnstalleerd en gedownload? Denk ook aan de optionele updates. Aansluitend zal je de computer opnieuw starten en zullen deze stappen herhaald moeten worden.

Een schone start van Windows doen: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...

Voor de Origin website:
Controleer dat je bent verbonden met het internet en dat je met de juiste Origin / EA account gaat aanmelden. Bij voorkeur en indien mogelijk je e-mail adres helemaal gebruiken, overgenomen met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.
Zorg ervoor dat je webbrowser is bijgewerkt.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten. Dus ook je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Cookies en de cache van de webbrowser leegmaken.
Probeer de privé tabblad / privé modus; de webbrowser kaal / veilig starten; via een nieuw gemaakt profiel het proberen.
Een schone start van Windows doen: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...
Zijn alle nog beschikbare updates voor Windows geïnstalleerd en gedownload? Aansluitend zal je de computer opnieuw starten. Herhaling van deze stappen is goed mogelijk.
Met een andere webbrowser het eens proberen.

Test ook met een andere computer. Lukt het wel je aan te melden op een andere computer?

Gebruik een bekabelde internetverbinding en je computer direct is aangesloten op de modem / router van je internetaanbieder.
Overige en onnodige apparaten uitschakelen en losmaken. Beiden opnieuw starten.
Andere kabels proberen, met vastgesmolten koppen en bij voorkeur van het "Cat-5" of "Cat-6" type.
Instellingen de modem / router van je internetaanbieder nalopen en wijzigen, waar dat nodig is.
Software bijwerken van de modem / router van je internetaanbieder.
Andere poorten uitproberen op de modem / router van je internetaanbieder.
Standaardwaarden van de fabrikant terugzetten van de modem / router van je internetaanbieder.

Kan je aan iemand anders vragen om hun internetverbinding te gebruiken en daarbij je computer laten verbinden met Origin, via de Origin cliënt of website?

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen