[INFO] FIFA 23 - Ultimate Team vroege start voor Web- en Companion-app

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[INFO] FIFA 23 - Ultimate Team vroege start voor Web- en Companion-app

[ Bewerkt ]
Community Manager

In aanmerking komende FIFA 22 Ultimate Team (FUT)-spelers krijgen de gelegenheid om hun FUT 23-seizoen eerder te beginnen in de FUT Webapp en Companion-app.

 

Werk je account bij om vroeg met de Web- en Companion-app te beginnen en zorg dat je Aanmeldingsverificatie hebt ingeschakeld.

 

WAT IS VROEGE START?

Terugkerende FUT 22-spelers van wie het account een goede reputatie heeft, kunnen hun FUT 23-club aanmaken, beginnen met handelen en beloningen voor terugkerende gebruikers claimen.

 

WANNEER KOMEN DE FIFA 23 WEB- EN COMPANION-APP UIT?

Dit zijn de releasedata van de FIFA 23 Web- en Companion-app:

  • 16 september 2022: FUT 22 Webapp gaat offline.
  • 21 september 2022: FUT 23 Webapp komt online.
  • 22 september 2022: FUT 23 Companion-app komt uit.
    • Dit is je kans om je Companion-app te updaten voor Android en iOS.

LET OP!

Vroege toegang tot de Web- en Companion-app eindigt om 23:59 uur UTC op 16 oktober. Daarna moet je je minimaal één keer bij FUT 23* op je pc, Stadia of console aanmelden om beide apps te kunnen blijven gebruiken.

 

De Web- en Companion-app zijn niet compatibel met Nintendo Switch.


 

INFORMATIE OVER VROEGE TOEGANG TOT DE WEB- EN COMPANION-APP

  • Je moet een FUT-club in FIFA 22 hebben aangemaakt en je bij FUT 22 aangemeld hebben op je platform vóór 1 augustus 2022 om vroege toegang te krijgen tot de FUT 23 Web- en Companion-app.
  • Je FUT 22-account moet nog bestaan.
    • Dit betekent dat als je je club verwijderd hebt, je geen toegang krijgt tot een vroege start.
  • Je account moet een goede reputatie hebben.
  • FIFA 23 spelen zodra je de volledige game hebt, kan bijdragen aan toegang verdienen tot de Transfermarkt in de Webapp en Companion-app.

Hoe zit het precies met mijn beloningen voor terugkerende gebruikers?

Beloningen zijn gebaseerd op de goede reputatie van je account in de game in combinatie met je spelersgeschiedenis, betrokkenheid en de status van je account. Dit is de reden dat je beloningen anders kunnen zijn dan die van je vrienden.

 

Ik ben van platform veranderd. Kan ik op mijn nieuwe console toegang of mijn beloningen krijgen?
Nee, terugkerende gebruikersbeloningen zijn gebonden aan je specifieke console-account. Als je dus van platform verandert of een nieuw account op hetzelfde platform aanmaakt, worden je toegang en beloningen niet overgezet.

 

Heb ik nog steeds toegang tot FIFA 22 in de Web- en Companion-app nadat FIFA 23 uitkomt?
Nee, de FUT 23-versie komt in de plaats van de FUT 22-versie. Je hebt na 21 september 2022 niet langer toegang tot FUT 22 in de Webapp.

 

Voor de Companion-app komt er na 22 september 2022 voor Android en iOS een geforceerde update naar de FIFA 23-versie. Dit betekent dat je vanaf 22 september op de Companion-app geen toegang meer hebt tot FIFA 22.

 

Denk eraan: om zowel de Web- als de Companion-app na 17 oktober te kunnen blijven gebruiken, moet je je minimaal één keer op je pc of console aanmelden bij FUT 23*.

 

IK HEB FIFA 22 GESPEELD, MAAR HEB GEEN TOEGANG TOT DE TRANSFERMARKT

Toegang tot de transfermarkt is exclusief weggelegd voor onze spelers. Lees meer hierover in ons artikel.

 

FIFA-NIEUWS EN INFORMATIE

IK HEB HULP NODIG MET MIJN GAME

  • Tweet @EAHelp als je problemen ondervindt met je FIFA-account.
  • Word lid van de Answers HQ-community om hulp te krijgen van andere spelers.
  • Praat met een van onze adviseurs via de telefoon, chat of e-mail door te klikken op Contact opnemen op een pagina van EA Help.

*Voor FIFA Ultimate Team heb je FIFA 23 (afzonderlijk verkrijgbaar) en alle game-updates nodig.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 1 van 1 (466 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help