[INFO] FIFA 23 - Kan ik mijn FIFA-punten overzetten van FIFA 22 naar FIFA 23?

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[INFO] FIFA 23 - Kan ik mijn FIFA-punten overzetten van FIFA 22 naar FIFA 23?

[ Bewerkt ]
Community Manager

Ontdek hoe je je FIFA-punten kunt overzetten van FIFA 22 naar FIFA 23.

 


 

HOE ZET IK MIJN FIFA-PUNTEN OVER?

De enige manier om je FIFA-punten over te zetten van FIFA 22 naar FIFA 23 is door in te loggen op FIFA 23 op je console of pc. Je kunt je FIFA-punten niet overzetten van FIFA 22 naar FIFA 23 met de FUT Web- of Companion-apps. Log in op FIFA 23 op je console of pc om je FIFA-punten over te dragen, dan zie je ze in de apps.

 


 

Je kunt op zijn vroegst je FIFA-punten overzetten tijdens de vroege proefperiode van EA Play, of wanneer je je voor het eerst aanmeldt bij FIFA 23 zodra je de volledige game hebt.

 


 

De eerste keer dat je je aanmeldt bij FUT 23 op je console of pc, zie je een pop-up die je de mogelijkheid geeft om je FIFA-punten over te zetten.

 

Een paar dingen om te onthouden:

  1. Je kunt FIFA-punten alleen overzetten van FIFA 22 naar FIFA 23 op dezelfde consolefamilie.
    1. Je kunt bijvoorbeeld FIFA-punten overzetten van FIFA 22 naar FIFA 23 op Xbox Series X | S, maar je kunt je punten niet overzetten van FIFA 22 op Xbox Series X | S naar FIFA 23 op PlayStation 5.
  2. Het overzetten is niet omkeerbaar. Je kunt FIFA-punten niet meer terugzetten naar FIFA 22 als je ze eenmaal hebt overgezet.
    1. Wat als ik een EA Play-lid ben? Als je FIFA 23 speelt op EA Play en je punten overdraagt maar niet de volledige game koopt, krijg je je punten niet terug op FIFA 22.

WAT WORDT NIET OVERGEZET IN FUT?

FIFA-punten zijn het enige dat je van het ene FUT-jaar naar het andere kan overzetten. Al het andere, zoals je FUT Munten-saldo en items, wordt gereset in FIFA 23.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 1 van 1 (368 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help