Need for speed payback blijft maar laden

door TimmyTommyNL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Need for speed payback blijft maar laden

★★★ Newbie

Ik heb Need for speed al een tijdje niet gedaan 

dus nu moest ik hem update maar nu blijf ik in laad scherm hangen als ik de story verder wil doen wat kan het probleem zijn 

gaat om xbox one 

Bericht 1 van 4 (882 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Need for speed payback blijft maar laden

EA SPORTS FC Team

Hoi @TimmyTommyNL,

 

Na de update wilt NFS niet verder gaan met de story? In dat geval kan je de Xbox een powercycle geven door de Xbox One compleet af te sluiten en daarna de stroomkabel uit het stopcontact the halen.

 

Wacht hierna minimaal 10 minuten. Het moet echt minimaal 10 minuten zijn aangezien de Xbox zo'n grote stekkerdoos heeft waarin het stroom wordt opgeslagen. We moeten ervoor zorgen dat er helemaal geen stroom naar de Xbox gaat om dit te laten werken. Na die tien minuten kan je de stroomkabel weer in het stopcontact steken.

 

Dit klinkt misschien als de standaard "Have you tried turning it off and on again?" tip die je overal te horen krijgt, maar bij de Xbox zorgt dit er voor dat de tijdelijke bestanden op de Xbox verwijderd worden. Het kan geen kwaad en het is aan te raden om dit af en toe eens te doen.

 

Is dit geen success? Verwijder dan even NFS Payback van jouw Xbox en installeer het spel opnieuw. Let er wel op dat je jouw savegame niet verwijdert!

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (878 Weergaven)

Alle reacties

Re: Need for speed payback blijft maar laden

EA SPORTS FC Team

Hoi @TimmyTommyNL,

 

Na de update wilt NFS niet verder gaan met de story? In dat geval kan je de Xbox een powercycle geven door de Xbox One compleet af te sluiten en daarna de stroomkabel uit het stopcontact the halen.

 

Wacht hierna minimaal 10 minuten. Het moet echt minimaal 10 minuten zijn aangezien de Xbox zo'n grote stekkerdoos heeft waarin het stroom wordt opgeslagen. We moeten ervoor zorgen dat er helemaal geen stroom naar de Xbox gaat om dit te laten werken. Na die tien minuten kan je de stroomkabel weer in het stopcontact steken.

 

Dit klinkt misschien als de standaard "Have you tried turning it off and on again?" tip die je overal te horen krijgt, maar bij de Xbox zorgt dit er voor dat de tijdelijke bestanden op de Xbox verwijderd worden. Het kan geen kwaad en het is aan te raden om dit af en toe eens te doen.

 

Is dit geen success? Verwijder dan even NFS Payback van jouw Xbox en installeer het spel opnieuw. Let er wel op dat je jouw savegame niet verwijdert!

Jason.png
Bericht 2 van 4 (879 Weergaven)

Re: Need for speed payback blijft maar laden

★★★ Newbie

Ooh oké ik heb hem al aam en uit gedaan en stekker er ook al uit gehad maar ga nu even me spel verwijderen kijken wat er dan gebeurt bedankt voor de tip👌🏼

Bericht 3 van 4 (864 Weergaven)

Re: Need for speed payback blijft maar laden

EA SPORTS FC Team

Ik ben echt benieuwd of het nu gaat lukken, keep me informed!

Jason.png
Bericht 4 van 4 (862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help