NFS payback start niet op na installation??

door boeffie1965
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

NFS payback start niet op na installation??

★★★ Newbie

I have this game from the shop like a precent but when i install it in origin it don't  will start??is there a new patch for this game to start up?? Or fix ?

Bericht 1 van 5 (2.270 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: NFS payback start niet op na installation??

EA SPORTS FC Team

De spelen die je vermeldt zijn wat oudere spellen en hebben lagere systeemvereisten.

 

Zo ver ik kan zien is jouw CPU mogelijk niet sterk genoeg om Need for Speed te kunnen draaien (aan de hand van de PassMark score). Het hangt er ook een beetje vanaf welke R7 200 series je precies hebt. De meesten zijn krachtig genoeg om Payback op te kunnen starten.

 

Je kunt het zelf ook testen via de volgende website: Can You RUN It

 

Zou je voor mij de desktop app willen gebruiken en een screenshot willen plaatsen van de uitkomst?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (2.449 Weergaven)

Alle reacties

Re: NFS payback start niet op na installation??

EA SPORTS FC Team

Hey @boeffie1965 en welkom op het Nederlandstalige forum!

 

NFS Payback is een geweldig spel en ik speel het de laatste tijd non-stop.

 

Dat je het spel niet op kan starten heeft mogelijk te maken met de specificaties van jouw PC. Vaak komt het voor dat je een zwart scherm te zien krijgt, waarna het spel afsluit wanneer jouw PC niet voldoet aan de minimale systeemvereisten voor Need for Speed.

 

Ik kan dit voor je controleren als je hier een DxDiag plaatst:

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png
Bericht 2 van 5 (2.264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS payback start niet op na installation??

★★★ Newbie

bij mij start hij nog steeds niet op ik heb need for speed 4,need for speed rivials, need for speed the run die doen het allemaal en deze niet beetje raar?? dit is mijn dxdiag kunt u kijken waarom hij het niet doet ik heb dit spel van een vriend gekregen als kado om met hem samen te spelen maar dat kan nie zo??

Bericht 3 van 5 (2.258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS payback start niet op na installation??

EA SPORTS FC Team

De spelen die je vermeldt zijn wat oudere spellen en hebben lagere systeemvereisten.

 

Zo ver ik kan zien is jouw CPU mogelijk niet sterk genoeg om Need for Speed te kunnen draaien (aan de hand van de PassMark score). Het hangt er ook een beetje vanaf welke R7 200 series je precies hebt. De meesten zijn krachtig genoeg om Payback op te kunnen starten.

 

Je kunt het zelf ook testen via de volgende website: Can You RUN It

 

Zou je voor mij de desktop app willen gebruiken en een screenshot willen plaatsen van de uitkomst?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (2.450 Weergaven)

Re: NFS payback start niet op na installation??

★★★★ Novice

opstarten met een vpn, daarna zonder vpn.
dat fixed het bij heel veel mensen.


er is iet met nfs payback dat als je de eerste keer opstart het niet vlekkeloos gaat.

 

als je dan met tunnelbear naar america een vpn opzet en de game dan opstart zou het perfect moeten starten.

 

de volgende keer opstarten kan zonder vpn.

 

 

tadaa veel speel plezier!

Bericht 5 van 5 (2.089 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help