NFS Payback instabiel en onspeelbaar

door CombatKangal
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

NFS Payback instabiel en onspeelbaar

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo, ik heb vandaag payback gekocht en deze meteen geïnstalleerd, maar ik kom er achter dat het spel onspeelbaar is.

Met eerste opstart en meteen met het 1e missie ging alles goed, settings zijn op Ultra en ik haalde een vloeiend en stabiel 70 fps. (Met V-sync) maar na 1 minuut spelen meteen problemen.

Het beeld begon verschrikkelijk te haperen en liep zelfs af en toe vast, daarnaast was de audio ook aan het haperen en skippen. Zo hoorde ik cutscenes tijdens het racen op de achtergrond afspelen met willekeurige tonen.

Ook bij het afspelen van de cutscenes zelf zie ik de character praten echter hoor ik hun stemmen niet en zijn hun lippen compleet niet sync met de audio.
Ik heb meerdere keren geprobeerd de settings te verlagen maar eindigde met het zelfde resultaat.

Need for speed Hot persuit  En Need For Speed Most Wanted werken allebei 100% zonder problemen, andere spellen van Origin werken ook allemaal 100% (Battlefield 1 3 en 4, Mirrors edge, mirrors edge 2, Titanfallm C&C 3 en Tiberum Wars)

Systeem: MSI Z370i, Intelcore i5-8600k, Nvidia Geforce Gtx 1060 3gb, 8gm ram ddr 4 crucial balistix sport, Western Union Blue 1 tb.

Bericht 1 van 2 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: NFS Payback instabiel en onspeelbaar

★★ Novice

Spel werkt nu fatsoenlijk. Het probleem bevond zich in het Audio stuurprogramma (Nahimic 2)
Voordat ik Origin opende heb ik Nahimic 2 afgesloten samen met zijn services en nu werkt het spel zoals het hoort.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (702 Weergaven)

Alle reacties

Re: NFS Payback instabiel en onspeelbaar

★★ Novice

Spel werkt nu fatsoenlijk. Het probleem bevond zich in het Audio stuurprogramma (Nahimic 2)
Voordat ik Origin opende heb ik Nahimic 2 afgesloten samen met zijn services en nu werkt het spel zoals het hoort.

Bericht 2 van 2 (703 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help