Re: online NFS Heat

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

online NFS Heat

★★ Novice

Ik kan niet online spelen met mijn zoon, we hebben beiden Ultimate Gold, alle age-restrictions afgezet bij MS. En toch laat EA ons niet samen online spelen.

Heb ik mijn geld nu weg gegooid door 2 games te kopen om samen te spelen...

Na zo veel jaren nog eens een EA game gekocht hopende een beetje fun te kunnen hebben met mijn zoon.

"Deze account kan niet online spelen"  wat een BS. Verprutst EA het weer nog voor het gestart is.  

 

Iig als iemand een work-around heeft voor de age-restriction, laat aub weten. en als er geen work-around is, heb ik het nu echt wel gehad met EA.

Bericht 1 van 9 (914 Weergaven)

Re: online NFS Heat

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Waarschijnlijk heeft jouw zoon een EA / Origin kinderaccount en daarmee heb je geen of beperkte online functies, @Extase4u2.
Aangezien dit spel voor 16 jaar en ouder is, zal dit dit ook het geval zijn.
Dit komt niet door EA, maar zal vastgesteld worden door de instelling die deze waardering toelegt.

Om bepaalde (online) diensten te kunnen gebruiken dient een speler een bepaalde leeftijd te hebben.

Controleer de instellingen hiervoor van de spelconsole, als de betaalde online dienst van de spelconsole, mogelijk zo kan je uitzonderingen maken voor dit spel.

Het (proberen) omzeilen van dit kan betekenen dat dit in strijd is met de voorwaarden van de gebruikte dienst en zelfs minder leuke maatregelen kunnen worden getroffen, zoals een beperking wordt toegepast op jouw account, gebruikte producten, diensten.

Je kan proberen je geld terug te vragen of het spel omruilen, als dit mogelijk is, mocht de bedoeling zijn om samen online te kunnen spelen.
Er zit niet anders dan wachten dat het kind de juiste leeftijd heeft bereikt om dit spel te kunnen spelen. Tot dan gebruikmaken van de enkele speler modus.


Groetjes.


Bericht 2 van 9 (901 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online NFS Heat

★★ Novice

 als ouder heb ik net 140€ weggegooid omdat een arcade racegame 16+ zou zijn? wil je even lachen?

Bericht 3 van 9 (893 Weergaven)

Re: online NFS Heat

★★ Novice

ik denk trouwens dat ik, als ouder het recht heb te beslissen wat mijn zoon al dan niet mag spelen. Meh ik had het al niet echt hoog op met EA, dit doet de deur dicht. het zal mijn laatste poging met EA geweest zijn / ontgoocheld tot en met.

Bericht 4 van 9 (889 Weergaven)

Re: online NFS Heat

★★★★★ Newbie

Inderdaad we hoeven ons niet te houden aan de puriteinse Amerikaanse overdreven regels. 

Bericht 5 van 9 (831 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online NFS Heat

★★★★★ Newbie
@yellieyellie3232 Aanvulling: die regels gelden voor de US. Je kan in Nederland gerust het spel spelen met je zoon. Dat is legaal.
Bericht 6 van 9 (830 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online NFS Heat

★★ Novice

Bedankt voor je begrip. Maar ik heb EA gesproken en ze weigeren te bewegen. Dus EA is voor mij helemaal gevallen tot wegwerpplastic. Geen eurocentje nog van mij. Spijtig, maar dik hun eigen schuld.

Bericht 7 van 9 (823 Weergaven)

Re: online NFS Heat

★★ Novice

Het ergste is dat het enkel en alleen bij EA ligt. Andere games kunnen perfect online. Ik denk dat ik veel geld kan verdienen door EA te shorten. 

Bericht 8 van 9 (822 Weergaven)

Re: online NFS Heat

★★★★★ Expert
Dat staat vermeld op de voorkant van de speldoosje, @Extase4u2. Deze leeftijd met bijhorende waardering wordt vast gesteld door PEGI, een andere bedrijf dan de uitgever en maker van het spel.
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/need-for-speed-heat/brzzlbf5t245?activetab=pivot:overviewtab
Als het om een kinderaccount van EA gaat, dan is online spelen waarschijnlijk niet eens mogelijk. Wellicht dien je de instellingen op zijn spelconsole en zijn account aanpassen.

"Op kinderaccounts is de toegang tot functies als online multiplayer, aankopen en verbindingen met sociale media beperkt.
Je kunt deze kinderaccounts mogelijk toegang geven tot bepaalde games, afhankelijk van het platform en de instellingen voor ouderlijk toezicht."
Bron: Informatie over online toegang voor kinderaccounts


Ouderlijk toezicht van Xbox One:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/security/grant-exception-child-content-limits
Ga dus de instellingen voor veiligheid en privacy na.


"Heb je een account voor minderjarige kinderen?
Als je een account voor minderjarige kinderen hebt, heb je beperkte toegang tot functies als aankopen, verbinding met sociale media en online spelen.
Kijk wat de minimum leeftijd voor online accounts is in elk land en ontdek welke functies beschikbaar zijn in ons artikel.
"
Bron: Problemen met online spelen oplossen

Je dient een bepaalde leeftijd te hebben om bepaalde diensten, producten te kopen, als accounts te mogen gebruiken. Zeer mogelijk is 18 jaar zijn, voor een volwassene account.

"Xbox 360 of Xbox One
Bepaalde EA-games maken het mogelijk om je kind toegang te geven tot een game via de instellingen voor ouderlijk toezicht van Xbox (Xbox 360/Xbox One), zodat hij/zij online speltypen kan spelen.
Meestal moet je 18 jaar of ouder zijn voor een Xbox-account met volledige toegang. Door middel van de instellingen voor ouderlijk toezicht kun je echter toegang geven tot bepaalde functies.
Je kunt toestemming geven via het ouderlijk toezicht van je platform, zodat je kind zijn/haar account kan gebruiken om de singleplayer, offline speltypen van elke EA-game met die kenmerken te spelen en om online te spelen.
"
Bron: Informatie over online toegang voor kinderaccounts

De minimumleeftijd voor online toegang voor Nederland is 16 jaar en België is 13 jaar.


@yellieyellie3232
Wist je dat de Xbox en wat daarmee komt kijken, Amerikaanse producten zijn?
Je dient dus 16 jaar zijn om dit spel te mogen kopen. Het wordt aangeraden vanaf 16 jaar dit spel te spelen.


Groetjes.
Bericht 9 van 9 (760 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help