need for speed hot pursuit

door NovaXprss
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

need for speed hot pursuit

★ Novice

Need for speed hot pursuit remasterd voor pc herkent de dualshock 4 controller niet. Wat kan ik hier aan doen? De controller wordt wel herkent door de Steam app maar bij de controller instellingen kan ik alleen aangeven of ik de vibratievoorkeur aangeven.

Bericht 1 van 4 (1.563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: need for speed hot pursuit

★ Novice

Dag RealSimmor0,

 

Bedankt voor je antwoord. Need For Speed is niet het probleem en Windows ondersteund de DS4, het is Origin zelf die geen DS4 ondersteund. Daar heb ik inmiddels een oplossing voor gevonden. Via de Steam app is de DS4 te verbinden met Origin. Deze wordt dan door Origin gezien als een XBox gamepad wat de functies van de knoppen voor PC wat anders maakt dan voor gebruik met een PS. Als ik me niet vergis is het ook mogelijk om de functies in van de knoppen aan te passen in Steam maar daar moet ik mij nog even over buigen.

 

In dit filmpje wordt uitgelegd hoe de DS4 met Origin te verbinden via Steam:

https://www.youtube.com/watch?v=l7zT27Rdmlc

 

NovaXprss

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (1.543 Weergaven)

Alle reacties

Re: need for speed hot pursuit

★★★★★ Expert
De Need for Speed spelreeks heeft hier een eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/Need-for-Speed-Games/bd-p/other-nfs-games-nl

Meestal is het gebruikelijk dat erbij staan dat een spelcontroller wordt ondersteund, @NovaXprss.
Voor Windows zal dit meestal dan de Xbox spelcontroller zijn. Spelcontrollers van anderen worden niet ondersteund.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (1.553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: need for speed hot pursuit

★ Novice

Dag RealSimmor0,

 

Bedankt voor je antwoord. Need For Speed is niet het probleem en Windows ondersteund de DS4, het is Origin zelf die geen DS4 ondersteund. Daar heb ik inmiddels een oplossing voor gevonden. Via de Steam app is de DS4 te verbinden met Origin. Deze wordt dan door Origin gezien als een XBox gamepad wat de functies van de knoppen voor PC wat anders maakt dan voor gebruik met een PS. Als ik me niet vergis is het ook mogelijk om de functies in van de knoppen aan te passen in Steam maar daar moet ik mij nog even over buigen.

 

In dit filmpje wordt uitgelegd hoe de DS4 met Origin te verbinden via Steam:

https://www.youtube.com/watch?v=l7zT27Rdmlc

 

NovaXprss

Bericht 3 van 4 (1.544 Weergaven)

Re: need for speed hot pursuit

Community Manager (retired)
Hey @NovaXprss,

Bedankt voor het berichtje. De meeste EA games ondersteunen inderdaad alleen de Xbox controllers en pakken de andere controllers dus helaas niet automatisch.

Zoals je al aan gaf is het simuleren van de Xbox controller een oplossing voor velen zodat het spel denkt dat je met een Xbox controller speelt. Helaas ondersteunen we dit niet direct omdat hier vaak een derde partij bij gebruikt dient te worden maar ik ben blij dat het gelukt is via de verbinding van de Steam App zelf.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (1.527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help