met gezin need for speed spelen met eigen auto kan dat

door fheemink
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

met gezin need for speed spelen met eigen auto kan dat

★★★ Newbie

kunnen we met het hele gezin need for speed spelen 

vorige games konden we met eigen auto spelen 

Bericht 1 van 4 (543 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: met gezin need for speed spelen met eigen auto kan dat

EA SPORTS FC Team

Thanks for the heads up @Freggi-Liz!

 

Hoi @fheemink,

 

Het hangt er een beetje vanaf over welke NFS het gaat. In NFS Payback kan je meerdere auto's in het spel hebben en daarmee racen. Je kunt de auto verbeteren door onderdelen toe te voegen aan de auto, maar deze onderdelen kunnen voor elke auto zijn. 

 

Op PC kan je bijvoorbeeld maar met 1 Origin account spelen en dus 1 savegame, ik durf niet te zeggen of je met meerdere saves kunt spelen. 

 

Op een console kan je met verschillende accounts spelen en zo heeft elk account zijn eigen save.

 

Of bedoel je dat je met 2 personen tegen elkaar kunt spelen via split screen? Naar mijn weten is dat niet mogelijk, maar naar mijn weten kan je wel met andere spelers online spelen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (517 Weergaven)

Alle reacties

Betreff: met gezin need for speed spelen met eigen auto kan dat

Hi @fheemink 

 

Let you know.
Move the topic in the right forum and country.

 

@EA_Jason tagging for help

I don't work for EA, but I‘m the helping hands for Sims on Mac, Simpsons players …
Ich arbeite NICHT für EA. Bin aber seit mehr als 20 Jahren mit EA/Maxis Spiele verbunden.
❤️ TSTO - Die Simpsons Springfield
❤️ Sims Freeplay.. ❤️ Sims 2-3-4 auf MBP

Meine Sims 4 Geschichten und Kreationen 

Bericht 2 van 4 (521 Weergaven)

Re: met gezin need for speed spelen met eigen auto kan dat

EA SPORTS FC Team

Thanks for the heads up @Freggi-Liz!

 

Hoi @fheemink,

 

Het hangt er een beetje vanaf over welke NFS het gaat. In NFS Payback kan je meerdere auto's in het spel hebben en daarmee racen. Je kunt de auto verbeteren door onderdelen toe te voegen aan de auto, maar deze onderdelen kunnen voor elke auto zijn. 

 

Op PC kan je bijvoorbeeld maar met 1 Origin account spelen en dus 1 savegame, ik durf niet te zeggen of je met meerdere saves kunt spelen. 

 

Op een console kan je met verschillende accounts spelen en zo heeft elk account zijn eigen save.

 

Of bedoel je dat je met 2 personen tegen elkaar kunt spelen via split screen? Naar mijn weten is dat niet mogelijk, maar naar mijn weten kan je wel met andere spelers online spelen. 

Jason.png
Bericht 3 van 4 (518 Weergaven)

Re: met gezin need for speed spelen met eigen auto kan dat

★★★ Newbie

oke bedankt ik ga even verder zoeken 

ik doe weer bericht 

nog bedankt voor de reactie 

Bericht 4 van 4 (509 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help