ben al mijn spelbestanden kwijt

door trouble4711
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Novice

ben mijn spel bestanden kwijt van nfs heat 

Bericht 1 van 17 (1.858 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
@trouble4711 Ik ben bang dat wij geen cloud saves in kunnen lezen, terug kunnen halen of aan kunnen passen. Ik snap dat dit vervelend is maar helaas is dat niet iets wat wij voor jou kunnen doen.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 17 (1.786 Weergaven)

Alle reacties

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
@trouble4711 Hey!

Sorry om te horen dat je spelbestanden kwijt zijn. Bedoel je toevallig hiermee dat al je voortgang kwijt is?

Ik ben bang dat wij niet manueel voortgang kunnen herstellen maar kun je voor ons kijken, mocht je op console spelen, of je toevallig cloud saves uit hebt staan?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 17 (1.812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Novice
@EA_Neil ja dat bedoel ik had een probleem met mijn videokaart heb een nieuwe gestoken en toen zie mijn pc dat er al teveel pc waren op dit account dat ik even moest wachten heb dan 24u gewacht en dan 29/12/20 aangemeld en alles stond op nul behalven mijn de punten heb 41 van de 42 gedaan en 980punten van de 1000 had 65 auto's en iets meer dan 35.000.000£
Bericht 3 van 17 (1.809 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Novice
@EA_Neil Ja heb cloud saves maar die zijn volgens ea overschreven hoe kan dit die wijst er toch op dat iemand anders mijn gegeven heeft gestolen
Bericht 4 van 17 (1.808 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)

Sorry om dat te horen @trouble4711 .

 

Wij kunnen helaas niet manueel Need for Speed Heat content terug halen ben ik bang. Mocht je inderdaad het idee hebben dat iemand op jouw account zat dan wil ik je alsnog vragen om contact op te nemen met onze helpdesk om het account verder veilig te stellen. Ik snap dat dit niet helpt met het terug halen van de content maar dan kun je tenminste weer veilig spelen.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat.

 

Dit is hoe je dit doet:

 

  1. Ga naar deze website en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 17 (1.805 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Novice
@EA_Neil ik ben al een week aant sturen en chat aant doe al twee keer is mij gezegd dat het opgelost was maar nog steeds niet in orde heb er zelfs papieren van welke aan vallen er gebeurt zijn op mijn pc maar wil gewoon mij cloud terug gezet wordt op 28/12/20 dat is toch niet zo veel gevraagd grtj trouble

Bericht 6 van 17 (1.801 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
@trouble4711 Ik ben bang dat wij geen toegang hebben tot de cloud saves en deze niet manueel terug kunnen zetten. Je zou nog kunnen proberen het spel als offline op te starten om te zien of je lokaal andere saves hebt dan in de cloud en eenmaal gevonden deze online als nieuwe cloud saves op te slaan.

Ik ben bang dat als de saves zowel in de cloud als lokaal niet meer bestaan we geen manier hebben om deze voortgang terug te halen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 17 (1.799 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Novice
@EA_Neil lokaale is weg met ander windows te zetten om dat ik verdachte praktijken had maar wie heeft mij dan in die cloud gewist die fout kan toch niet bij mij liggen en julie kunnen toch ieder save moment terug halen in die cloud
Bericht 8 van 17 (1.793 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
@trouble4711 Ik ben bang dat wij geen cloud saves in kunnen lezen, terug kunnen halen of aan kunnen passen. Ik snap dat dit vervelend is maar helaas is dat niet iets wat wij voor jou kunnen doen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 17 (1.787 Weergaven)

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Novice
@EA_Neil wie beheerd die cloud....
Bericht 10 van 17 (1.780 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help