Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
@trouble4711 Ik snap goed waar de logica vandaan komt maar ik ben bang dat onze helpdesk en ik niet de mogelijkheid hebben cloud saves terug te halen of aan te passen. Ik ben bang dat dit niet mogelijk gaat zijn als de helpdesk je niet verder kon helpen in het herstellen van jouw vootgang.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 11 van 17 (1.796 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Novice
@EA_Neil bij wie kan ik dan terecht die wel gemachtigd is voor de cloud
Bericht 12 van 17 (1.792 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
@trouble4711 Ik ben bang dat er niemand is die dit voor je zal kunnen doen en dat je helaas overnieuw zult moeten beginnen als zowel lokaal als in de cloud geen saves meer beschikbaar zijn.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 13 van 17 (1.790 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

goedenavond,

 

 bij mij is blijkbaar ook de cloudsave dat word bij mij op de onedrive gedaan per ongeluk verwijderd.... 

 

is er nergens digitaal een backup ofzo? op de EA cloud want ik zie bij origin nogsteeds mijn oude voortgang en heb de game al proberen te herstellen via origin... 

 

 

ik ben erg beniewd overigens geen enkele andere game had er last van ook niet de free to play games.... alleen need for speed heat dat vind ik best slecht eigenlijks... 

 

 

zijn er nog andere opties? 

 

 

 

 met vriendelijke groet Djohn 

Bericht 14 van 17 (1.361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
Hey @wildmendjohn,

Zoals helaas ook in deze discussie te lezen is, is dit helaas niet iets wat wij handmatig voor je kunnen herstellen. Heb je cloud saves aan staan in Origin en stond deze ook al aan voordat dit gebeurde? Normaal vraagt hij of je de lokale of cloud save wilt gebruiken voor het spelen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 15 van 17 (1.351 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

★★★ Newbie

Ah, 

 

super balen maar als ik deze functie aanvink kan ik het overal spelen ( pc met origin)  en dan moet het goedkomen toch?

 

dus ondanks pc of onedrive crasht dan staat het op jullie server toch?

 

met vriendelijke groet djohn

 

Bericht 16 van 17 (1.340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ben al mijn spelbestanden kwijt

Community Manager (retired)
@wildmendjohn,

Als Cloud Saves uitstonden voordat dit gebeurde dan ben ik bang dat het niet mogelijk zal zijn om deze spelbestanden terug te vinden want hij zal alleen lokaal opgeslagen hebben in dat geval. Alhoewel bepaalde aspecten online ge-synched worden is voortgang hier helaas niet een van. We hebben helaas geen manier om aan onze kant voortgang terug te zetten of te laden.

Je hebt het over OneDrive. Is het probleem ontstaan na het uitzetten van OneDrive of zijn de bestanden ook echt verwijdert? Anders kun je mogelijk zien of je ze handmatig terug kunt zetten in jouw documenten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 17 van 17 (1.335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help