Re: animatie trek de game naar beneden

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

animatie trek de game naar beneden

★★★ Newbie

Door de animatie die verwerkt is in de game kan je niet fatsoenlijk de game spelen omdat er meer werk is gaan zitten in die animatie dan de game zelf, een deel is gewoon copy/past van NFS heat, vervolgens kan je niet fatsoenlijk met de auto overweg omdat die niet goed stuurd en vervolgens laat je het gas los en dan draait die 360 graden om zijn as en valt compleet stil, de interactie van de game is dusdanig minimaal dat de fun er niet bij aanwezig is en vervolgens de eerste race gereden en ik kan niet verder want ik heb niet genoeg geld en er is geen andere race te rijden. Kortom de game is het niet waard, in mijn mening eerste moeten ze dit alles goed aanpassen en de animatie eruit halen want het voegt niks toe aan de game-ervaring.

Bericht 1 van 4 (622 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: animatie trek de game naar beneden

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @mazdadevil,

Dankjewel voor je feedback. Ik vermoed dat dit om NFS Unbound gaat en de cartoon-achtige animaties?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: animatie trek de game naar beneden

★★★ Newbie

Ja dat klopt, de cartoon achtige inhoud is afleidend en voegt niks aan de game toe, ik heb een krachtige pc en de snelheid vertekening die te voorschijn komt op hoge snelheid is afleidend waardoor je geen goede inschatting kan maken wat de afstand is tot het overige verkeer, deze ontwikkeling is mooi begrijp me niet verkeerd maar voor een game als " Need for speed " is dit geen goede ontwikkeling.

Bericht 3 van 4 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: animatie trek de game naar beneden

Community Manager
@mazdadevil, ik snap wat je bedoelt inderdaad. Dankjewel voor de uitgebreide feedback.

Soms is het nou eenmaal zo dat een bepaald spel nou niet bij iedereen in de smaak valt, en dat hoeft natuurlijk ook niet. Ik zal de feeback doorgeven aan de teams. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help