Re: Wachtwoord reset werkt niet (Need for Speed)

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wachtwoord reset werkt niet (Need for Speed)

★★★ Newbie

Ik probeer Need for Speed te spelen maar ik heb al 2x mijn EA wachtwoord veranderd maar ik blijf de melding krijgen dat ik mijn wachtwoord moet veranderen. Kan in mijn EA account niet zien dat mijn PSN gekoppeld is, mogelijk met een ander EA account verbonden met een email adres waar ik geen toegang meer tot heb. Kan niet uitloggen en een ander account kiezen vanuit de game zelf.


Groetjes,

NB

Bericht 1 van 3 (770 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wachtwoord reset werkt niet (Need for Speed)

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk gebruik je dus de verkeerde Origin / EA account, @nopad17. Controleer dat je de juiste Origin / EA account gebruikt. Je kan zo het wachtwoord van je Origin / EA account wijzigen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Kies voor een sterk (vanaf 15 tekens) en uniek wachtwoord. Wacht 90 minuten na elke gedane poging.
Je kan maar 1 spelconsole account koppelen aan jouw Origin / EA account.
Als je geen toegang meer het tot het e-mail adres waarmee je toen jouw Origin / EA account had aangemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk. Dat zal via de Engelstalige chat verlopen: https://help.ea.com/en/contact-us/ Je dient de regio op "United States" hebben ingesteld en alle gegevens invullen. Begin de chat in het Engels.
Tevens kan je proberen je aan te melden met een reserve code. Je ontvangt op het alternatieve e-mail adres, mits ingevuld, ook dit soort e-mail berichten.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (767 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wachtwoord reset werkt niet (Need for Speed)

Community Manager (retired)

Hey @nopad17 ,

 

Als je de PSN inderdaad niet gekoppeld kunt zien in dit EA account is het hoogstwaarschijnlijk inerdaad gekoppeld aan een ander account. Mocht je niet meer weten welke wil ik je inderdaad aanraden zoals hierboven aangegeven contact te zoeken met onze helpdesk en hun de Playstation PSN te geven zodat ze het juiste account kunnen vinden en je verder helpen via daar.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat mocht Nederlandse mail geen optie zijn.

 

Dit is hoe je dit doet:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (748 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help