Re: Wagens en geld weg

door Roelofhemkes
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Geld weg na errorcodes en kan me engine niet zien.

★★★ Newbie
@SnatsKoning Het is weekend snatskoning morgen zal je wel wat horen denk ik
Bericht 21 van 31 (761 Weergaven)

Re: Geld weg na errorcodes en kan me engine niet zien.

★★ Novice

Ik hoop et wel ja dat ze morgen een antwoord geven. 

Bericht 22 van 31 (761 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

★ Novice

Ik ben al mijn geld en autos ook opeens kwijtgeraakt na dat ik netjes naar de lobby ging om af te sluiten ben alles behalve mijn rank kwijt komt er überhaupt een oplossing voor? 

Bericht 23 van 31 (740 Weergaven)

Al mijn geld en auto’s kwijt

★ Novice

Goedemorgen ben al mijn geld en fully customized auto’s kwijt, na netjes te hebben afgesloten naar de lobby was alles kwijt.

Ik heb zoveel uren in dit spel gestopt zou het zonde vinden als hier geen passende oplossing voorkomt, hoor graag

 

 

Bericht 24 van 31 (738 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik meld me ook in dit topic. 

11/12 auto's (waarvan meerdere 400+ in performance) en 2,5 miljoen ingame dollars weg.

Ook de gehele inventory v.w.b. motorparts en onderdelen is leeg. 

Lees bij veel mensen dat ze 80 euro betaald hebben., krijg zowaar het idee dat dit aan de deluxe edition versie ligt....

Die heb ik namelijk ook.

 

@EA_Jason 

 

Ik snap dat jij hier persoonlijk niets aan kunt veranderen, maar kun jij iets aangeven over eventuele compensatie ingame als hier een oplossing voor is gevonden?

Mag ik als ontevreden gebruiker van je vragen om ons allen via dit ticket op de hoogte te houden? 

Bericht 25 van 31 (721 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@Roelofhemkes Ik ben er inderdaad van op de hoogte, er was van het weekend een storing waardoor mensen dit probleem hadden.

Ik wacht nog op meer informatie, maar ik durf niet te zeggen wanneer dit zal zijn.

Jason.png
Bericht 26 van 31 (711 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

★★★ Novice

@EA_Jason zie dat de 1.04 in de download staat. Kan er vanuit jullie kant bevestiging komen dat de problemen definitief verholpen zijn? En hoe zit het met ingame compensatie? Storten jullie x miljoen ingame credits terug? Kan je namelijk exact aangeven wat ik kwijt ben aan wagens en op welk performance level mijn wagens zaten. Plus wat extra om weer een beetje credits op te bouwen richting ons als spelers?

Bericht 27 van 31 (698 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

★★★ Newbie

Ook bij mij was vandaag alle geld weg wat kan ik hier mee doen?

Bericht 28 van 31 (562 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

★★★★★ Newbie

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Alle wagens en parts weg.

Bericht 29 van 31 (450 Weergaven)

Re: Verlies van wagen's en geld

★★★ Newbie

Ik zat in mijn garage om 4m te saven en parts te verkopen en ineens viel mijn stekkerdoos uit en ben al mijn geld kwijt 😐😐

Bericht 30 van 31 (402 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help