Re: Verlies van wagen's en geld

door Aronbrussen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Wagens en geld weg

Bericht 11 van 31 (760 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

EA SPORTS FC Team
Bedankt voor het delen Standard smile
Jason.png
Bericht 12 van 31 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wagens en geld weg

★★★★ Novice
@EA_Jason Voor mij is het niet gelukt en voor veel mensen ook niet, is er niet een oplossing dat mensen met dit probleem bestand toegestuurd krijgen met hun save dat op een server staat? Wij kunnen dan die save weer in onze game plaatsen en verder spelen
Bericht 13 van 31 (744 Weergaven)

Geld weg na errorcodes en kan me engine niet zien.

★★ Novice

Goeienavond, ik wou vandaag nfs heat gaan spelen. En bleef eerst een aantal error codes krijgen. Ben toen wat gaan googlen, van alles geprobeert onder anderen mijn autos in solo verkopen. Nou bleek dus achteraf niet nodig te zijn omdat er een wereldweid probleem met nfs was. Alleen nu probeerde ik net weer online te gaan, en is opeens al me geld weg en kan ik mijn engine niet zien. Heb wat fotos in de bijlagen erbjj gedaan, zodat jullie kunnen zien wat ik precies bedoel.

Bericht 14 van 31 (778 Weergaven)

Re: Geld weg na errorcodes en kan me engine niet zien.

★★ Novice

Vindt dit wel echt super klote, heb namelijk net mijn ferrari van crew lvl50 verkocht voor 1.4Miljoen. En nog wat andere autos ook, ben denk ik zon kleine 5miljoen kwijt hierdoor + de autos. Hopelijk kan dit worden recht gezet. Zoniet weet ik niet of ik nog verder wil spelen. 

Bericht 15 van 31 (757 Weergaven)

Re: Wagens en geld weg

★★★★★ Newbie
@EA_Jason Ik heb hetzelfde we zijn letterlijk alle autos kwijt en het geld.
Als ik het spel nu start ataat er een andere character en een auto die niet van mij is? Het joinen van partys werkt nu ook niet meer...
Bericht 16 van 31 (721 Weergaven)

Re: Geld weg na errorcodes en kan me engine niet zien.

★★ Novice

En gewoon nog steeds geen reactie.... Heb 80euro voor dit spel betaald en jullie kunnen niet eens ff reageren??? Vindt dit echt bizar slecht zeg wauw. Als dit niet wordt opgelost wil ik mijn geld terug, of op ze minst een deel wat ik voor het spel betaald heb!! Zo niet ga ik andere stappen ondernemen!

Bericht 17 van 31 (743 Weergaven)

Re: Geld weg na errorcodes en kan me engine niet zien.

★★★ Newbie
@SnatsKoning Ik heb precies dit probleem
Bericht 18 van 31 (734 Weergaven)

Re: Verlies van wagen's en geld

★★★ Newbie
@Kennethtoyo Ik ben 500 K kwijt geraakt door deze sync bug. Ik zou et geld ook terug willen Maarja
Bericht 19 van 31 (710 Weergaven)

Re: Geld weg na errorcodes en kan me engine niet zien.

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Voor mij het zelfde probleem 4 mill kwijt door de error ik mag hopen dat ze het recht trekken anders sluit ik me er op aan om te stoppen ook zonden alle tijd die ik er aan besteed heb

Bericht 20 van 31 (726 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help