maart 2021
Ik heb nfs rivals al 2 keer uitgespeeld en 2 x sloeg hij mijn game niet op. Na het winnen van races enzovoort ga ik terug naar de garage om op te slaan maar telkens lukt het niet. Iemand nog tips? Ik ben er nu we echt klaar mee elke keer een heel stuk over nieuw te doen.
maart 2021
maart 2021
maart 2021
Hallo Neil.
ik speel
het op de xbox.
als ik op wil slaan ga ik naar de garage of politiebureau. En laatste tijd verander ik dan tech of ga ik van Carriere switchen om te proberen of hij dan we opslaat. De ene keer werkt het maar gister helaas weer niet. Ik baal er echt van want het is best wat werk elke keer om weer op hetzelfde niveau te komen.
MVG Björn
maart 2021
maart 2021
Beste Neil
ik heb het vanavond weer geprobeerd.
maar zonder succes had hem weer uitgespeeld en nog veel meer missies gedaan daarna. En ben weer alles kwijt. Ik baal er nu zo van dat ik het spel verwijderd heb. Het heeft geen zin om elke keer hetzelfde stukje overnieuw te moeten doen helaas. Het was mijn favoriete spel om te spelen laatste tijd maar helaas.
we bedankt voor het meedenken
Verlies de race niet door netwerk-lag.
Verbeter je verbindingWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help