Re: Opgeslagen game kwijt

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Opgeslagen game kwijt

★★★ Newbie

Ik heb nfs rivals al 2 keer uitgespeeld en 2 x sloeg hij mijn game niet op. Na het winnen van races enzovoort ga ik terug naar de garage om op te slaan maar telkens lukt het niet. Iemand nog tips? Ik ben er nu we echt klaar mee elke keer een heel stuk over nieuw te doen.

Bericht 1 van 6 (1.248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen game kwijt

★★★★★ Expert
Hallo @lthemostwantedl,

De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Map van het spel waarin je spelvoortgang en instellingen hernoemen, meestal terug te vinden in je Documenten.
Repareer het spel via de Origin cliënt, door in je spelbibliotheek rechts te klikken op de speltegel en dan "Repareren" kiezen.
Een spel van Origin dien je eigenlijk altijd via de Origin cliënt te starten en niet langer meer via hun snelkoppeling op je Bureaublad.

Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten, waaronder beveiligingssoftware, software dat gebruikt wordt voor het maken van reservekopieën en online opslagbeheer.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Wijzig de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer", zet de schuifbalk op de laagste stand en bevestig deze actie.
De Origin cliënt starten als een Administrator.

Ook door Windows eens schoon laten opstarten, kan hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135

De Origin cliënt en de spellen van Origin dienen lokaal zijn geïnstalleerd. De spelvoortgang en instellingen dienen ook lokaal worden opgeslagen en bereikbaar voor het betreffende spel.

Regelmatig dan maar opslaan en je opgeslagen spelvoortgang dan ook vaker veiligstellen, op een verwijderbaar USB-opslagmedium.


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (1.230 Weergaven)

Re: Opgeslagen game kwijt

Community Manager (retired)
Hey @lthemostwantedl,

Sorry om te horen dat hij dit blijft doen en niks op wilt slaan. Is dit op PC of op de console?

Kun je ons mogelijk laten weten of het switchen van je carrière in de hideout helpt met het opslaan?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 6 (1.221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen game kwijt

★★★ Newbie

Hallo Neil.

 

ik speel

het op de xbox. 
als ik op wil slaan ga ik naar de garage of politiebureau. En laatste tijd verander ik dan tech of ga ik van Carriere switchen om te proberen of hij dan we opslaat. De ene keer werkt het maar gister helaas weer niet. Ik baal er echt van want het is best wat werk elke keer om weer op hetzelfde niveau te komen.

MVG Björn

Bericht 4 van 6 (1.218 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen game kwijt

Community Manager (retired)
@lthemostwantedl,

Helaas heb ik geen 100% werkende oplossingen gehoord en zou je nog kunnen kijken of het helpt de nummerplaat te veranderen in de garage voor te saven en/of het manueel op quit te drukken in het menu eenmaal in de Hide-out/HQ in plaats van het spel via de console zelf af te sluiten als je stopt met spelen.

Helaas heb ik verder geen andere oplossingen kunnen vinden helaas.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 6 (1.199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen game kwijt

★★★ Newbie

Beste Neil

 

ik heb het vanavond weer geprobeerd.

maar zonder succes had hem weer uitgespeeld en nog veel meer missies gedaan daarna. En ben weer alles kwijt. Ik baal er nu zo van dat ik het spel verwijderd heb. Het heeft geen zin om elke keer hetzelfde stukje overnieuw te moeten doen helaas. Het was mijn favoriete spel om te spelen laatste tijd maar helaas.

we bedankt voor het meedenken 

Bericht 6 van 6 (1.190 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help