Online niet mogelijk door verplichte ww wijziging

door Darkownag3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Online niet mogelijk door verplichte ww wijziging

★★★ Newbie

Hi,

 

 

Ik heb nu al een tijdje NFS Heat gekocht op mijn ps4, maar het lukt mij maar niet om in te loggen op de online servers. Ik krijg de melding dat mijn wachtwoord verlopen is en ik deze moet resetten. Dit biedt helaas geen oplossing. Ik heb het volgende geprobeerd:

- Wachtwoord reset (3x)

- Proberen te koppelen van mijn PSN-account aan EA via EA help. Tevergeefs, krijg direct een melding dat mijn wachtwoord verlopen is en ik deze moet resetten, waardoor ik weer in de vicieuze cirkel beland.

- LAN/Wifi/4G netwerk geprobeerd op mijn ps4. Maakt geen verschil.

 

Ik krijg verder ook geen mogelijkheid om iets in te vullen bij NFS Heat zelf. Heeft iemand toevallig een oplossing hiervoor? Thanks!

Bericht 1 van 4 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Online niet mogelijk door verplichte ww wijziging

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Darkownag3 ,

 

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt met jouw wachtwoord. Ik heb het gevoel dat het account waar je deze post mee hebt gemaakt niet het account is die het wachtwoord probleem heeft en dus mogelijk onder een ander EA account en dus ook ander email adres staat. 

 

Heb je toevallig nog andere emails die mogelijk gebruikt kunnen zijn geweest bij het aanmaken van een EA account? Kun je zien of jouw wachtwoord resetten via die emails enig verschil maakt?

 

Zo niet, dan wil ik je aanraden even contact op te zoeken met onze helpdesk zodat zij jou verder kunnen helpen met het goed instellen van jouw account en het wachtwoord. Geef ze jouw PSN wanneer je in contact komt in plaats van de email om het juiste account te laden in het geval het email inderdaad anders is.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (746 Weergaven)

Alle reacties

Re: Online niet mogelijk door verplichte ww wijziging

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Darkownag3 ,

 

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt met jouw wachtwoord. Ik heb het gevoel dat het account waar je deze post mee hebt gemaakt niet het account is die het wachtwoord probleem heeft en dus mogelijk onder een ander EA account en dus ook ander email adres staat. 

 

Heb je toevallig nog andere emails die mogelijk gebruikt kunnen zijn geweest bij het aanmaken van een EA account? Kun je zien of jouw wachtwoord resetten via die emails enig verschil maakt?

 

Zo niet, dan wil ik je aanraden even contact op te zoeken met onze helpdesk zodat zij jou verder kunnen helpen met het goed instellen van jouw account en het wachtwoord. Geef ze jouw PSN wanneer je in contact komt in plaats van de email om het juiste account te laden in het geval het email inderdaad anders is.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 4 (747 Weergaven)

Re: Online niet mogelijk door verplichte ww wijziging

★★★ Newbie

Het bleek inderdaad om een ander account te gaan. Bedankt voor de tip!

Bericht 3 van 4 (739 Weergaven)

Re: Online niet mogelijk door verplichte ww wijziging

Community Manager (retired)
@Darkownag3 Blij om te horen dat het gelukt is!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (715 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help