Re: Nfs heat unabel to login

door ylias0223
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nfs heat unabel to login

[ Bewerkt ]
★ Novice

I have a problem with nfs heat i cant go online al the tings ea says That can work dont work for me i have the problemen since a buy the game i have xbox live and no issues wit my network all the limts are out or i have premisions 

Bericht 1 van 6 (1.636 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Nfs heat unabel to login

Community Manager (retired)

@ylias0223,

 

Sorry voor het late antwoord want ik was helaas even op vakantie. Ik heb even gekeken naar de gebruikersnaam en screenshot en het lijkt het er erg op dat het account in kwestie een minderjarig account is. Kan dit kloppen?

 

Deze kunnen inderdaad helaas niet online spelen totdat ze de minimale leeftijd behaald hebben waar hier meer over gelezen kan worden.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (1.554 Weergaven)

Alle reacties

Re: Nfs heat unabel to login

Community Manager (retired)
Hey @ylias0223,

Welkom op het Nederlandstalige forum voor Need for Speed. Kun je ons toevallig iets meer vertellen over dit probleem en of je jouw Xbox gekoppeld hebt met het account waar je hier post of met een andere?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 6 (1.620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nfs heat unabel to login

[ Bewerkt ]
★ Novice

Dit is het account dat gekoppeld is aan mijn xbox account ylias0223 is mijn gamertag op xbox. 

 

He probleem is dat als ik de game opstart dan heb je de optie online spelen of aleen spelen en als ik op online klik dan staat er in beeld unable to login en een site met mogelijke problemen op die site heb ik gekeken maar er is niks dat helpt  

Bericht 3 van 6 (1.587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nfs heat unabel to login

Community Manager (retired)

@ylias0223,

 

Sorry voor het late antwoord want ik was helaas even op vakantie. Ik heb even gekeken naar de gebruikersnaam en screenshot en het lijkt het er erg op dat het account in kwestie een minderjarig account is. Kan dit kloppen?

 

Deze kunnen inderdaad helaas niet online spelen totdat ze de minimale leeftijd behaald hebben waar hier meer over gelezen kan worden.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 6 (1.555 Weergaven)
Highlighted

Re: Nfs heat unabel to login

★ Novice
@EA_Neil Ja dat klopt over een paar maanden kan ik online spelen want minimum leeftijd in Nederland is 16 en ben april pas 16 dank u wel heeft mij heel erg geholpen
Bericht 5 van 6 (1.524 Weergaven)

Re: Nfs heat unabel to login

Community Manager (retired)
@ylias0223,

Alvast veel plezier en natuurlijk een prettige verjaardag! Heb je alvast iets om naar uit te kijken.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (1.516 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help