Need for speed undeground 2

door Gioken90
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Need for speed undeground 2

★★★ Newbie

Hallo, 

 

ik wou onlangs de pc versie van need for speed underground 2 installeren op mijn gaming pc

 

ik stak disk 1 erin en er gebeurde niets, deze gaat niet over tot installeren en mijn pc gaat ook ineens traag

 

ik heb alles al geprobeerd en ik weet geen raad 

 

 

Bericht 1 van 3 (696 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Need for speed undeground 2

★★★★★ Expert
Voor het installeren heb je Administrator rechten nodig, @Gioken90. Mogelijk heb je bepaalde software draaien die de installatie verhinderd.
Je dient overige en nog openstaande software eens helemaal af te sluiten.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Start de programma's als een Administrator.

Controleer dat je computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen.

Nagaan dat de stuurprogramma's zijn bijgewerkt, als beschikbare updates voor Windows zijn geïnstalleerd.

Indien mogelijk en als je dit nog niet hebt gedaan, verzilver / registreer de productcode van het spel via de Origin cliënt. Download en installeer vervolgens het spel via de Origin cliënt.

De beeldschermresolutie naar 1024×768 wijzigen.
Probeer het spel in de venstermodus te starten.
Als je hardware soms hebt overgeklokt, dan de standaardwaarden van hun hardware fabrikant terugzetten. Overige en onnodige apparaten losmaken en uitzetten.
Windows eens schoon laten starten.

Meestal werken oudere spellen niet meer op moderne computers en zeker niet langer op Windows 10.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (686 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Need for speed undeground 2

Community Manager (retired)
@Gioken90 Hey!

Helaas is dit spel ondertussen aardig wat ouder dus we hebben helaas geen direct support meer hiervoor maar kun je misschien kijken of je via deze computer nog wel directe toegang hebt tot de disc en wat daar op staat?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 3 (673 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help