Need for speed rivals - lost progres

door rl4lrl4
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Need for speed rivals - lost progres

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

I just reinstalt need for speed rivals after a wipe that happend om me ps4 because of a software *snip* bij sony and i lost al my progres on nfs rivals. Do's somebody know what to do 

 

EDIT door EA_Jason: Niet proberen om onze swearfilter te omzeilen.

Bericht 1 van 3 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Need for speed rivals - lost progres

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @rl4lrl4,

 

Dit is het Nederlandstalige forum, we kunnen het hier gewoon in het Nederlands houden Wink

 

Wat is er exact gebeurd met jouw PS4 en NFS Rivals waardoor je alle vooruitgang opeens kwijt bent? 

 

De enige manier die ik ken om de vooruitgang terug te halen is door de savegame terug te zetten. Je kunt dus controleren of je nog een Cloudsave hebt als je gebruik maakt van PlayStation Plus:

 

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/help-library/playstation-plus/playstation-plus/playstatio...

 

Als je die niet hebt, en je hebt een backup gemaakt van jouw save op een USBstick, dan kan je de backup van de save terugzetten.

 

Heb je de save niet meer en heb je ook geen cloudsave? Dan ben ik bang je de save kwijt bent Frown

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (389 Weergaven)

Alle reacties

Re: Need for speed rivals - lost progres

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @rl4lrl4,

 

Dit is het Nederlandstalige forum, we kunnen het hier gewoon in het Nederlands houden Wink

 

Wat is er exact gebeurd met jouw PS4 en NFS Rivals waardoor je alle vooruitgang opeens kwijt bent? 

 

De enige manier die ik ken om de vooruitgang terug te halen is door de savegame terug te zetten. Je kunt dus controleren of je nog een Cloudsave hebt als je gebruik maakt van PlayStation Plus:

 

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/help-library/playstation-plus/playstation-plus/playstatio...

 

Als je die niet hebt, en je hebt een backup gemaakt van jouw save op een USBstick, dan kan je de backup van de save terugzetten.

 

Heb je de save niet meer en heb je ook geen cloudsave? Dan ben ik bang je de save kwijt bent Frown

Jason.png
Bericht 2 van 3 (390 Weergaven)

Re: Need for speed rivals - lost progres

★★★ Newbie

Heb helaas geen save meer dus dat is dan een r.i.p naar de uren naja heb ik weer dat te doen toch bedankt 

 

Bericht 3 van 3 (378 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help