Re: Need for Speed Heat - Update 1.4

door kutjoch2000
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Need for Speed Heat - Update 1.4

EA SPORTS FC Team

Hallo!


Update 1.4 wordt op donderdag 21 november voor alle platforms beschikbaar gemaakt.
De update-opmerkingen bevatten ook de opmerkingen voor de recente pc-update 1.3.

We bedenken jullie allen voor het geven van feedback en rapporteren van bugs: we waarderen de passie die jullie hebben voor de franchise. Blijf foto's en video's delen van jullie fantastische auto's en livery's, en geniet van Palm City.


Het Need for Speed-team

 



Update-opmerkingen


Omgeving - Nachtrace-intro's
Jullie hebben melding gemaakt van lange laadtijden aan het begin van de races, en we hebben geprobeerd deze te verminderen. We hopen dat je deze verbetering merkt, maar je kunt ook iets anders merken.
Wanneer je na de update speelt, zullen de visuele effecten tijdens de intro en het begin van een nachtrace minder spectaculair zijn. Of specifieker: er zijn geen mooie lichten, rook, vuur of wagens van toeschouwers. Hoewel dit niet ideaal is, wilden we de stabiliteit verbeteren en de laadtijden op de korte termijn verminderen. We streven ernaar om deze effecten terug te brengen in een toekomstige update.

Fixes
Er werd geen Bank- of Rep-beloningen toegekend voor het spelen van de eerste races in het spel.
Sommige spelers verdienen geen Bank- of Rep-beloningen als ze de game voor het eerst speelden. Voorafgaand aan de update kon dit opgelost worden door de game opnieuw op te starten, wat nu niet meer nodig is, want het is nu opgelost.

Synchronisatiefout voor inventaris
Er waren zeldzame gevallen waarin bij het kiezen van "Play Solo" of "Play Online" een melding verschijnt dat de lokale en online inventarissen niet overeenkomen en dat er werd gevraagd of je wil synchroniseren. In enkele gevallen konden Bank en auto's verdwijnen als je 'Ja' koos, terwijl verhaalvoortgang en je Rep-niveau bleven behouden.
Het spijt ons dat dit gebeurd is. Het zou nu niet meer moeten gebeuren, en spelers kunnen de Pre-order- en de Deluxe-wagens weer vinden bij de dealer om voor 0 Bank te kopen.

Vastloop- en crashproblemen
Jullie hebben gemeld dat het gebruik van community-wraps, of wraps met een groot aantal lagen, problemen kan veroorzaken. We hebben ernaar gekeken, waardoor de game nu niet meer vastloopt.
Daarnaast hebben we een aantal andere gevallen verholpen waarbij de game kon vastlopen, wat de algehele stabiliteit van de game-client zou moeten verhogen.


Andere fixes:
Probleem opgelost waarbij proefversie-gebruikers een lang zwart scherm konden ervaren toen ze voor het eerst begonnen in het spel.
Er is een probleem verholpen waarbij spelers geen crewleden konden uitnodigen met de zoekfunctie.
Er is een probleem verholpen waarbij het gebruik van een specifieke controller op de pc het spel kon crashen."

Jason.png
Bericht 1 van 6 (1.035 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Need for Speed Heat - Update 1.4

★★★★★ Newbie

Tot op heden heb ik nog steeds last van de 'crash' ik vind het een prachtig spel net zoals alle andere need for speed games, maar door dit raakt mijn motivatie om het te spelen steeds verder weg. 

Ik heb amper wraps op mijn auto's, maar het probleem blijft aanwezig, heb meerdere keren mijn ps4 gereset, zelfs een nieuwe ps4 ervoor gekocht omdat ik dacht dat het aan de ps4 lag. Maar helaas mocht deze handeling niet het probleem verhelpen.

 

Ik heb te horen gekregen van een maatje, er geen last van te hebben. Terwijl we de zelfde console hebben. Dus mijn vraag is wat gaat er hier in godsnaam fout?

 

Hopelijk komt er snel een update die wel fatsoenlijk genoeg is om deze prachtige game te spelen! 

Bericht 2 van 6 (964 Weergaven)

Re: Need for Speed Heat - Update 1.4

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Sinds de 1.4 update heb ik nu 2-maal een synch error gehad. 

Afgelopen vrijdag 5 auto's en al mijn geld weg. 

Zaterdag overdag de 2e synch error, nu zijn alle auto's en al mijn geld weg. 

Tickets inschieten bij EA help wordt aangegeven dat ze er nu niets aan kunnen doen. 

Over eventuele compensatie willen ze niks loslaten. Op diverse socials en fora stromen de meldingen binnen met identieke klachten. 

Kan nu dus met mijn 5 Deluxe bonuswagens weer helemaal opnieuw beginnen met het risico dat ik over 2 dagen dus weer gereset wordt. 

Betaalde bijna 70 euro voor de deluxe editie, nog geen maand kunnen spelen.

Via de playstation store gekocht dus een refund is niet mogelijk. 

 

Kan iemand vanuit EA daar aub eens iets over zeggen. Dit is ronduit schandalig en dan druk ik me nog zachtjes uit.

 

Bericht 3 van 6 (946 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Need for Speed Heat - Update 1.4

★★★★★ Newbie

Precies ik heb daar ook last van hoe fix je het?

Bericht 4 van 6 (895 Weergaven)

Re: Need for Speed Heat - Update 1.4

★★★★★ Newbie

Dit probleem is voor gamers niet te verhelpen, dit moet echt door EA gedaan worden. Ik hoop dat het snel mag gebeuren!


Kortom zouden we het probleem moeten blijven vermelden zowel via de PS4, als bij EA! Hoop dat er dan een lampje gaat branden en dat de gamers hun game voort kunnen zetten!

Bericht 5 van 6 (889 Weergaven)

Re: Need for Speed Heat - Update 1.4

★★★ Newbie

Zou iemand weten hoe het komt, indien ik met wagen binnega in garage ik plots een iets leer korrelig beeld krijg van wagen en persoon ernaast dan ervoor?

Heb al alle instellingen bekeken alsook nieuwe scart kabel er tussen gezet.

Bericht 6 van 6 (794 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help