Re: NFS most wanted wont start

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

NFS most wanted wont start

★ Novice

My game does not want to start, I can't press on the play button. I got the game for free a while ago and after my EA-play subscription expired I could not play the game anymore. The game still appears as normal in my library, but the 'play' button is broken. I don't know what the problem is but I think it has something to do with the thing I just described. PS. I bought my EA play subscription from steam, maybe that is part of the problem?

Bericht 1 van 4 (1.620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: NFS most wanted wont start

Community Manager (retired)
Hey @Samson_is_een_Dj,

Bedankt voor het berichtje. Dit is inderdaad vervelend en ik heb het idee dat dit mogelijk te maken heeft met EA Play en de dubbele versie waarvan eentje niet meer werkt en de ander wel wat voor problemen zorgt bij het opstarten.

We kunnen je hier helaas over het forum niet direct mee helpen omdat we geen accounts kunnen openen of aanpassen maar we kunnen je zeker over de helpdesk (chat of social media) verder helpen met dit probleem door een van de versies (die van de verlopen EA Play) uit te schakelen zodat jij weer kunt spelen.

Eenmaal op chat of social media laat ze weten dat je jouw spel niet meer kunt spelen omdat EA Play verlopen is en dat je hulp nodig hebt deze EA Play versie te verwijderen zodat je weer kunt spelen op de versie die jij bezit.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (1.592 Weergaven)

Alle reacties

Re: NFS most wanted wont start

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Samson_is_een_Dj.

Je kan dit spel alleen dan spelen zolang het abonnement op EA Play voor PC nog actief, als dit spel daarmee beschikbaar wordt gesteld.
Anders dien je toch het spel te kopen.

Tevens dien je ook te controleren of je wel met de juiste Origin / EA account bent aangemeld en verbonden bent met het internet.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (1.609 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS most wanted wont start

[ Bewerkt ]
★ Novice

@RealSimmor0Hey, bedankt voor de reactie!
Ik had het spel al voordat ik een EA play abonnement had, dus vandaar dat ik het raar vindt dat het spel het niet meer doet. Wat ik misschien nog wel gekker vind is dat het spel 2 keer in mijn bibliotheek staat, en dat in de origin winkel staat aangegeven dat ik het spel al heb aangeschaft.
Ik weet trouwens zeker dat ik het juiste account gebruik en dat ik ben verbonden met internet

Bericht 3 van 4 (1.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS most wanted wont start

Community Manager (retired)
Hey @Samson_is_een_Dj,

Bedankt voor het berichtje. Dit is inderdaad vervelend en ik heb het idee dat dit mogelijk te maken heeft met EA Play en de dubbele versie waarvan eentje niet meer werkt en de ander wel wat voor problemen zorgt bij het opstarten.

We kunnen je hier helaas over het forum niet direct mee helpen omdat we geen accounts kunnen openen of aanpassen maar we kunnen je zeker over de helpdesk (chat of social media) verder helpen met dit probleem door een van de versies (die van de verlopen EA Play) uit te schakelen zodat jij weer kunt spelen.

Eenmaal op chat of social media laat ze weten dat je jouw spel niet meer kunt spelen omdat EA Play verlopen is en dat je hulp nodig hebt deze EA Play versie te verwijderen zodat je weer kunt spelen op de versie die jij bezit.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (1.593 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help