NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

door zxxxzxxx26v
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

★★★ Newbie

Waneer ik het spel download geeft het mij alleen russisch als taal optie en niks anders. Ik kan het spel wel spelen en alles werkt, maar ik kan nergens de taal veranderen. Is er een manier om de taal te veranderen of kan het alleen op russisch staan.

Bericht 1 van 6 (980 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

★★★★★ Expert
Als je spel "gratis" of erg goedkoop hebt kunnen downloaden, dan klopt er van alles niet, @zxxxzxxx26v. De stappen die je daarvoor moet kloppen vast ook niet.
Heb je wel gelezen of er meerdere talen bij zaten?
Als het spel niet werd gekocht via Origin, zal je terug moeten gaan naar de winkel of contact opnemen met de winkel en die zullen moeten zorgen voor een oplossing.
Voortaan alleen kopen bij betrouwbare winkels. Zie je een erg lagere prijs vermeld dan bij andere winkels, kan klopt er niks aan, ben je duurder uit en kan je in allerlei andere problemen terechtkomen.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (952 Weergaven)

Alle reacties

Re: NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

★★★★★ Expert
Heb je al geprobeerd om het spel te repareren via de Origin cliënt, @zxxxzxxx26v? Gebruik je soms de Russische taal voor Windows?
Waar had je dit spel gekocht? Indien niet gekocht via Origin, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de winkel waar je dit had gekocht.
Als je in een ander land dan Nederland of België woont, dan zullen waarschijnlijk de beschikbare talen beperkt zijn.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

★★★ Newbie

Ik heb het spel lang geleden gekocht/gekregen maar er staat wel een cd key in de game properties en ik woon wel in nederland. Ik heb wel dit gevonden https://www.cjs-cdkeys.com/pages/Need-for-Speed:-Most-Wanted-Russian-to-English-Language-Pack-Change...  maar de engelse pack stuurt me naar een reclame site, dus ik denk dat het niet gaat werken.

Bericht 3 van 6 (967 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

★★★★★ Expert
Als je spel "gratis" of erg goedkoop hebt kunnen downloaden, dan klopt er van alles niet, @zxxxzxxx26v. De stappen die je daarvoor moet kloppen vast ook niet.
Heb je wel gelezen of er meerdere talen bij zaten?
Als het spel niet werd gekocht via Origin, zal je terug moeten gaan naar de winkel of contact opnemen met de winkel en die zullen moeten zorgen voor een oplossing.
Voortaan alleen kopen bij betrouwbare winkels. Zie je een erg lagere prijs vermeld dan bij andere winkels, kan klopt er niks aan, ben je duurder uit en kan je in allerlei andere problemen terechtkomen.

Groetjes.
Bericht 4 van 6 (953 Weergaven)

Re: NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

Community Manager (retired)
@zxxxzxxx26v Ik heb het gevoel dat je mogelijk destijds de Russische versie gekocht hebt. Weet je toevallig nog waar je het spel gekocht hebt?

Spellen in een andere regio kunnen helaas niet omgezet worden.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 6 (940 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS most wanted heeft alleen russisch als taal optie

★★★ Newbie

Nee, ik heb het spel in 2016 gekregen of gekocht en sinds niet gespeeld omdat mijn pc toen niet zo goed was.

Bericht 6 van 6 (937 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help