NFS heat verwijderen

door dasteco
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

NFS heat verwijderen

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hallo, als ik mijn spel verwijder en er terug opzet ben ik alles kwijt? Zoals het verhaal als online? Ofni? PS4  Alvast bedankt mvg

Bericht 1 van 3 (862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: NFS heat verwijderen

EA SPORTS FC Team

Hallo @dasteco,

 

Dat hangt ervanaf wat je allemaal van plan bent om te gaan doen.

 

Als je alleen NFS Heat opnieuw wilt installeren, kan je dit doen zonder jouw saves te verwijderen. Wanneer je het spel opnieuw installeert op dezelfde PS4, zal je alle vooruitgang behouden.

 

Je kunt voor de zekerheid altijd nog een backup maken van jouw saves, lees hier hoe je dit doet. Daarna kan je de saves altijd nog terugzetten en verder spelen waar je gebleven was. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (837 Weergaven)

Alle reacties

Re: NFS heat verwijderen

EA SPORTS FC Team

Hallo @dasteco,

 

Dat hangt ervanaf wat je allemaal van plan bent om te gaan doen.

 

Als je alleen NFS Heat opnieuw wilt installeren, kan je dit doen zonder jouw saves te verwijderen. Wanneer je het spel opnieuw installeert op dezelfde PS4, zal je alle vooruitgang behouden.

 

Je kunt voor de zekerheid altijd nog een backup maken van jouw saves, lees hier hoe je dit doet. Daarna kan je de saves altijd nog terugzetten en verder spelen waar je gebleven was. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (838 Weergaven)

Re: NFS heat verwijderen

★★★ Newbie
@dasteco Je moet naar bibliotheek gaan op de ps4 en daar kan je het normaal terug installeren
Bericht 3 van 3 (659 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help