Re: NFS heat op ps5

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

NFS heat op ps5

★★★ Newbie

Beste 


mij heb nfs heat de luxe gekocht op ps4 

maar heb sinds kort de ps5 dus zet alles over 

kan ik niet online hij zeg dat ik moet unlocken via campaign maar ik vind het niet of als ik wa wedstrijden rijd luk het ook niet ben al men wagens kwijt want start helemaal van int begin wie kan me helpen men zoontje wil zen auto’s terug 

Bericht 1 van 3 (1.119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS heat op ps5

★★★★★ Expert

Zorg dat je ongehinderd bent verbonden met het internet en aangemeld met de juiste account(s), @williamclio.
Jouw EA / Origin account dient gekoppeld zijn met jouw spelconsole account.
Wanneer je een kinderaccount gebruikt, dan heb je geen toegang tot de online functies.
Per EA / Origin account kan je maar 1 account van een andere, ondersteunende platform / dienst koppen. Het ontkoppelen zal je laten doen via de helpdesk, aangezien hieraan risico's bij komen.
Bekijk dit helpartikel voor meer informatie: https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/

Spelvoortgang zal gekoppeld zijn aan jouw EA / Origin account en niet de spelconsole account.
De spelvoortgang voor de 1 speler modus zal lokaal worden opgeslagen.

Mocht er soms een beperking / limiet zitten op jouw account(s) en/of spelconsole, dan zullen bepaalde zaken niet langer beschikbaar.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.094 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS heat op ps5

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @williamclio,

Vervelend om te lezen dat je aangeeft niet online te kunnen spelen op NFS Heat, maar helaas begrijp ik niet precies waarom je dit niet kunt. Zou je het misschien kunnen toelichten? Het heeft iets met de Campaign te maken?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (1.086 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help